PracaGrupypl.praca.dyskusje › kursy księgowości

  • 1. Data: 2003-08-12 09:46:47
    Temat: kursy księgowości
    Od: "Ania" <d...@p...onet.pl>

    Witam
    Może ktoś wie z Grupowiczów o jakiś dobrych kursach Księgowości komputerowej.
    Kursy kończące się certyfikatem lub dyplomem.
    Dzięki

  • 2. Data: 2003-08-12 13:52:58
    Temat: Re: kursy księgowości
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia 12 Aug 2003 11:46:47 +0200, "Ania"
    <d...@p...onet.pl> zakodował:

    >Może ktoś wie z Grupowiczów o jakiś dobrych kursach Księgowości komputerowej.
    >Kursy kończące się certyfikatem lub dyplomem.

    Zdefiniuj "księgowość komputerowa".
    Chodzi Ci o kurs, po którym księgowa bez komputera nie będzie
    potrafiła księgować??

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 3. Data: 2003-08-12 15:10:32
    Od: "Krzysiek\(?\)" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Kaizen" <x...@c...sz> napisał w wiadomości > Zdefiniuj
    "księgowość komputerowa".
    > Chodzi Ci o kurs, po którym księgowa bez komputera nie będzie
> [...]

    Witam
    Zgadzam sie, kurs rachunkowosci finansowa, bo tak brzmi pelna nazwa,
    powinien nauczyc najpierw zasad prowadzenia rachunkowosci w swietle
    obowiazujacego prawa (co wiaze sie z nauka ksiegowania recznego) a dopiero w
    ramach takiego kursu moze byc prezentacja programow do prowadzenia ksiag,
    natomiast to co pisze Ania wyglada na kurs obslugi webranego programu, czyli
    czytanie instrukcji obslugi.

    Pozdrawiam Krzysiek(?)

  • 4. Data: 2003-08-12 19:13:35
    Od: "Ania" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > <d...@p...onet.pl> zakodował:

    > Zdefiniuj "księgowość komputerowa".
    > Chodzi Ci o kurs, po którym księgowa bez komputera nie będzie

    Chodzi mi o kurs dla księgowych(rachunkowość) przy wykorzystaniu komputera(np.
    program Płatnik...)

  • 5. Data: 2003-08-13 00:14:27
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Ania napisał:

    > Chodzi mi o kurs dla księgowych(rachunkowość) przy wykorzystaniu komputera(np.
    > program Płatnik...)

    Jak by to ładnie powiedzieć - kurs na pracownika od kadr i płac [jeżeli
    już robi to księgowa, to jest jedno z jej zajęć, a nie jedyne, w małych
    firmach], oparty wyłącznie na programie Płatnik, to conajmniej oszustwo
    - to tak samo, jakby próbować wmawiać kandydatowi na dekarza, że jedyną
    umiejętnością jaką musi posiąść, jest umiejętność operowania drabiną. ;)

    Flyer