PracaGrupypl.praca.dyskusje › prośba o pomoc -jak nie płacic podatku

  • 1. Data: 2004-03-11 07:29:31
    Temat: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    Od: "Aniołek" <a...@p...onet.pl>

    mam b.b.dużą prośbę ponieważ jestem w trakcie zakładania firmy możecie mi
    poradzić
    czy są jakieś sposoby na to, aby nie płacić podatku.
    W jakiejś wiadomości były juz dla mnie cenne informację ale nie mogę tego
    znaleść.
    Pamiętam tylko, że ktoś radził aby założyć firmę na absolwenta itp.

    buziaczki dla wszystkich za pomoc
    Ania

  • 2. Data: 2004-03-11 08:10:46
    Temat: Re: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    Od: "dan" <dan123@wywal_TOpoczta.onet.pl>

> [...]
    > znaleść.
    > Pamiętam tylko, że ktoś radził aby założyć firmę na absolwenta itp.

    zakladasz działalność i od razu chcesz stać się oszustem ??? Ja płacę
    podatki - dlaczego ty miałbyś nie płacić i żerować na takich jak ja cwaniaku
    ?!!
    Jeżeli potrzebujesz cennych informacji zgłoś się do fiskusa

  • 3. Data: 2004-03-11 08:23:50
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-11 08:29, osoba przedstawiająca się jako "Aniołek" napisała
    co następuje:

    > czy są jakieś sposoby na to, aby nie płacić podatku.

    Zależy co masz na myśli.
    Podatku można nie płacić ot tak po prostu. Kwestia podejścia do
    działalności i przychodów z niej czerpanych.
    Ja w ubiegłym roku pierwszy podatek zapłaciłem w listopadzie. Nic nie
    mieszałem po prostu część zarobku inwestowałem w działalność. Starałem
    się tak ustawić koszty żeby wychodził minimalny zysk i podatek "zjadała"
    kasa chorych.

    No chyba że planujesz zarabiać dziesiątki tysięcy zł to ten pomysł może
    nie wypalić (ile można inwestować). Ja mam przychody na poziomie
    "normalnym".

    > buziaczki dla wszystkich za pomoc

    he, he tak z rana ? ;)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-03-11 13:38:22
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marek <m...@b...gmina> wrote:
    > Ale jesli ktos nie chce skorzystacj z ulg (etycznie) i dziur w prawie
    > (mniej etycznie, w zaleznosci od punktu widzenia) - nie musi. Moze
    > placic nawet wiecej podatku niz powinien, a sa b. duze szanse, ze
    > panstwo mu tych nadplaconych pieniedzy nie zwroci.

    A tak niedawno chciales, zeby panstwo budowalo na nowo zaklady i dawalo
    prace.
    To znaczy co chcialbys - zeby bylo jak za dawnych czasow - czy sie siedzi
    czy sie lezy....

  • 5. Data: 2004-03-11 13:44:08
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "dan" <dan123@wywal_TOpoczta.onet.pl> wrote in message

    > zakladasz działalność i od razu chcesz stać się oszustem ??? Ja płacę
    > podatki - dlaczego ty miałbyś nie płacić i żerować na takich jak ja
    cwaniaku
    > ?!!

    jesli istnieja legalne sposoby, aby nie placic podatku, lub placic go mniej,
    to wg Ciebie to oszustwo?

    marek

  • 6. Data: 2004-03-11 16:39:33
    Od: "marek" <m...@b...gmina>

    "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl> wrote in
    message news:c2pqfi$kg1$1@news.onet.pl...

    > A tak niedawno chciales, zeby panstwo budowalo na nowo zaklady i dawalo
    > prace.
    > To znaczy co chcialbys - zeby bylo jak za dawnych czasow - czy sie siedzi
    > czy sie lezy....

    moi? ;) nigdy! chyba odpowiedz do poprzedniego postu? ;)

    marek

  • 7. Data: 2004-03-11 18:30:47
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    marek <m...@b...gmina> wrote:
    > moi? ;) nigdy! chyba odpowiedz do poprzedniego postu? ;)

    Placenie podatkow w czasie pokoju to pokaz patriotyzmu to raz.
    Dwa jesli panstwo lupi swoich obywtali - to trzeba zmienic calosc, a nie
    cwaniakowac.
    To wlasnie przyzwalanie natkaie male "omijanie" prawa rodzi pozniej wielkie
    afery.
    Na Rywina i SLD pewnie krzyczales, tutaj usprawiedliwiasz spokojnie.
    Ot podwojna morlanosc.

  • 8. Data: 2004-03-11 19:23:11
    Od: "cc" <c...@g...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Placenie podatkow w czasie pokoju to pokaz patriotyzmu to raz.

    Względem Millera?

    > Dwa jesli panstwo lupi swoich obywtali - to trzeba zmienic calosc, a nie
    > cwaniakowac.

    Należy się nie dać i przeżyć. Płacenie podatków w tej wysokości jest zagrożeniem dla
    biologicznego
    przetrwania. Zmiana całości w państwie, gdzie mafijność wbudowano w system prawny?
    Bez wojny
    domowej? Niemożliwe.

    > To wlasnie przyzwalanie natkaie male "omijanie" prawa rodzi pozniej wielkie
    > afery.

    Ryba psuje się od głowy - nie od ogona. Właśnie wielkie afery powodują, że aby
    przeżyć musimy
    kombinować.

    > Na Rywina i SLD pewnie krzyczales, tutaj usprawiedliwiasz spokojnie.
    > Ot podwojna morlanosc.

    Inna jest ocena mającego władzę i wykorzystującego ją do okradania słabszych a
    ZUPEŁNIE inna dla
    poddanego broniącego się przed okradaniem.

    Nie upraszczaj - myśl samodzielnie.

    pozdrawiam
    cc

  • 9. Data: 2004-03-12 08:16:27
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    Użytkownik "cc" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisał(a):

    > Ryba psuje się od głowy - nie od ogona. Właśnie wielkie afery powodują, że
    aby przeżyć musimy
    > kombinować.

    Dodam tylko cytat z pamięci z książk Tomka Lisa przytaczającego wypowiedź,
    jednego z historyków. Sens był taki: "Co może zrobć państwo, które stoi
    nierządem, którego przywódcy kradną, kłamią, przedkładają prywatę nad dobro
    publiczne? Takie państwo może tylko zrobić jedno - zdeprawować obywatela."

  • 10. Data: 2004-03-12 08:22:48
    Od: "Elvgreen" <s...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:c2qb8m$h6u$1@news.onet.pl...

    > Placenie podatkow w czasie pokoju to pokaz patriotyzmu to raz.
    > Dwa jesli panstwo lupi swoich obywtali - to trzeba zmienic calosc, a nie
    > cwaniakowac.

    Nie uważam, żeby wykorzystywanie dostępnego i aktualnego stanu prawnego było
    cwaniakowaniem. Jest obywatelskim prawem. Ma dodatkowo tę zaletę, że
    moblilizuje rządzących do poprawiania prawa. Nie mam nic przeciwko, żeby
    wprowadzili stały podatek 16%, żadnych ulg, żadnych odliczeń... Będą to
    prawo poprawiać tak długo aż dojdą w końcu do jedynego słusznego wniosku, że
    nie ma innego wyjścia bo każdy inny system będzie nieszczelny. Ostatecznie
    to i tak podatek dochodowy powinien być zerowy i pewnie kiedyś będzie.
    Wszystko powinno być objęte stałym VAT-em i powinien to być jedyny podatek
    jaki płacą obywatele. Jestem przekonany, że za kilkadziesiąt lat w co
    światlejszych państwach tak będzie.

    > To wlasnie przyzwalanie natkaie male "omijanie" prawa rodzi pozniej
    wielkie
    > afery.

    Nie, to wielkie afery rodzą małe "omijanie prawa".