PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony 6 mcy

  • 1. Data: 2004-03-11 07:40:01
    Temat: wypowiedzenie umowy o pracę na czas określony 6 mcy
    Od: "Justyna Adamiec" <j...@m...pl>

    Witam,

    Mam pytanie: jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku umowy o pracę
    zawartej na 6 miesięcy? Bardzo proszę o podstawę prawną. W Kodeksie Pracy
    jakoś nie mogę znaleźć :(

    Pozdrawiam,
    justka

  • 2. Data: 2004-03-11 10:34:06
    Od: "Waldemar Bulkowski" <j...@W...tlen.pl>

    Hi!!!

    Użytkownik "Justyna Adamiec" <j...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:c2p4v4$9ls$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam,
    >
    > Mam pytanie: jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku umowy o pracę
    > zawartej na 6 miesięcy? Bardzo proszę o podstawę prawną. W Kodeksie Pracy
    > jakoś nie mogę znaleźć :(

    Bo nie ma...
    Przy umowach do 6 miesięcy, jeśli nie przewidziano tego w samej umowie, nie
    ma możliwości wypowiedzenia umowy o pracę.

    3mcie się.

    --
    Waldek "Jakec" Bulkowski
    http://film.e-informator.pl

  • 3. Data: 2004-03-11 10:51:30
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Justyna Adamiec" <j...@m...pl> napisał w
    wiadomości news:c2p4v4$9ls$1@atlantis.news.tpi.pl...
    (...)
    > Mam pytanie: jaki jest okres wypowiedzenia w przypadku umowy o pracę
    > zawartej na 6 miesięcy? Bardzo proszę o podstawę prawną. W Kodeksie
    Pracy
    > jakoś nie mogę znaleźć :(

    Taką umowę o pracę można rozwiązać tylko na mocy porozumienia stron.

    Pozdrawiam

    wa

  • 4. Data: 2004-03-12 17:10:28
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Mar 2004 11:34:06 +0100, "Waldemar Bulkowski"
    <j...@W...tlen.pl> zakodował:

    >Przy umowach do 6 miesięcy, jeśli nie przewidziano tego w samej umowie, nie
    >ma możliwości wypowiedzenia umowy o pracę.

    Mylisz się - do 6 miesięcy w żadnym wypadku nie można wypowiedzieć.
    Dopiero powyżej 6 miesięcy strony MOGĄ przywidzieć możliwość
    wypowiedzenia jej wcześniej wprowadzając odpowiedni zapis do umowy.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2004-03-12 17:10:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Thu, 11 Mar 2004 11:51:30 +0100, "waczek"
    <w...@i...pl> zakodował:

    >Taką umowę o pracę można rozwiązać tylko na mocy porozumienia stron.

    Nie tylko - można rozwiązać jeszcze bez wypowiedzenia.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775