PracaGrupypl.praca.dyskusjeprośba o pomoc -jak nie płacic podatku › Re: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    From: "marek" <m...@b...gmina>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prośba o pomoc -jak nie płacic podatku
    Date: Thu, 11 Mar 2004 13:44:08 -0000

    "dan" <dan123@wywal_TOpoczta.onet.pl> wrote in message
    news:c2p6u6$2r3l$1@news2.ipartners.pl...

    > zakladasz działalność i od razu chcesz stać się oszustem ??? Ja płacę
    > podatki - dlaczego ty miałbyś nie płacić i żerować na takich jak ja
    cwaniaku
    > ?!!

    jesli istnieja legalne sposoby, aby nie placic podatku, lub placic go mniej,
    to wg Ciebie to oszustwo?
    Ale jesli ktos nie chce skorzystacj z ulg (etycznie) i dziur w prawie (mniej
    etycznie, w zaleznosci od punktu widzenia) - nie musi. Moze placic nawet
    wiecej podatku niz powinien, a sa b. duze szanse, ze panstwo mu tych
    nadplaconych pieniedzy nie zwroci.

    marek