PracaGrupypl.praca.dyskusje › cicha zmiana warty na p.p.p

  • 1. Data: 2004-03-11 00:23:07
    Temat: cicha zmiana warty na p.p.p
    Od: "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl>

    Witam.i pytam czy na stale?

    Moderator: Dariusz Jaworski <ppo#hell.pl>

    ---

  • 2. Data: 2004-03-11 07:04:35
    Temat: Re: cicha zmiana warty na p.p.p
    Od: Piotr Kosela <k...@b...polbox.com>

    Użytkownik krzysztofsf napisał:

    > Witam.i pytam czy na stale?
    >
    > Moderator: Dariusz Jaworski <ppo#hell.pl>

    Nie wiem, ale jeśli na stałe, to patrząc na adres jest przygotowany na
    wszystko ;-)

    Pzdr
    Pe Ka
    --
    http://www.kosela.neostrada.pl
    --odpowiadając na priv usuń co trzeba z adresu--

  • 3. Data: 2004-03-11 10:12:52
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-11 08:04, osoba przedstawiająca się jako "Piotr Kosela"
    napisała co następuje:

    > Nie wiem, ale jeśli na stałe, to patrząc na adres jest przygotowany na
    > wszystko ;-)

    Ja też czy na stałe nie wiem ale sądząc po tym co się na p.p.o. dzieje
    to strasznie ambicjonalnie podszedł do sprawy ;)
    Znalazłem nawet jeden post bez zadeklarowanego kodowania :)

    _ _ _
    _|_|_ //\ Paweł Kruk : peka1972(at)gazeta(punkt)pl //\
    (o o) // / ICQ:288966854 // Mozilla 1.6PL // GG:2091615 // /
    ooO--(_)--Ooo--// /---------------//---------------//-------------// /-

  • 4. Data: 2004-03-11 10:44:05
    Od: m...@w...pl (isa osa)

    Dzieki za powitanie. Nie wiem czy na stale - prawde mowiac to
    moje poczatki na listach dyskusyjnych i nawet nie bardzo jeszcze
    wiem jak sie nimi poslugiwac tj wysylac i odbierac etc. Ucze sie
    tego dopiero. W kazdym razie na razie jestem.

    Dnia 11-03-2004 o godz. 1:23 krzysztofsf napisał(a):
    > Witam.i pytam czy na stale?
    >
    > Moderator: Dariusz Jaworski <ppo#hell.pl>
    >

    > ---

    Wyposażenie do kuchni i łazienki! Pamiętaj!
    Do 1 maja na pewno 7% VAT! Nie czekaj, później będzie drożej!
    http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fzakupy.wp.pl%2Fl
    inki.html%3FPOD%3D2&sid=139

  • 5. Data: 2004-03-11 10:53:33
    Od: Dariusz Jaworski <d...@s...waw.pl>

    Pe.Ka wrote:
    > Ja też czy na stałe nie wiem ale sądząc po tym co się na p.p.o. dzieje
    > to strasznie ambicjonalnie podszedł do sprawy ;)

    Na stałe to można zostać królową angielską :) Nie ambicjonalnie, tylko
    to co stało w kolejce zeszło jednorazowo, żeby nie zawadzać ;)

    > Znalazłem nawet jeden post bez zadeklarowanego kodowania :)

    Tylko jeden? Sporo jest takich postów z np. nieśmiertelnego Ałtluka.
    Zawiera polskie znaki wspomniany? Przypadkiem mógł wyjść. Dużo tego
    było w kolejce. Podaj msg-id.

  • 6. Data: 2004-03-11 12:06:35
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 04-03-11 11:53, osoba przedstawiająca się jako "Dariusz Jaworski"
    napisała co następuje:

    > Tylko jeden? Sporo jest takich postów z np. nieśmiertelnego Ałtluka.
    > Zawiera polskie znaki wspomniany? Przypadkiem mógł wyjść. Dużo tego
    > było w kolejce. Podaj msg-id.

    Polskich to akurat nie bo w inglisz pisany ale sądząc z dyskusji jakie
    się tu czasem toczyły brak _jakiejkolwiek_ deklaracji w nagłówku był
    grzechem ciężkim przeciowko grupie i faq (pkt 9) ;)

    Pozdrawiam

    PS. Aha MsID: <c2ip18$k84$1@inews.gazeta.pl>

    --
    _ _ _

  • 7. Data: 2004-03-11 21:43:52
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Pe.Ka; <c2pkmc$i1m$1@opal.futuro.pl> :

    > Polskich to akurat nie bo w inglisz pisany ale sądząc z dyskusji jakie
    > się tu czasem toczyły brak _jakiejkolwiek_ deklaracji w nagłówku był
    > grzechem ciężkim przeciowko grupie i faq (pkt 9) ;)

    Bo się część użytkowników burzyła na krzaczki. Wojen o p.p.o nie
    obserwuję zbyt pilnie, ale wnosząc z obserwacji, moderator musi mieć
    własne zdanie i twardo go się trzymać, bo inaczej zwariuje. ;)

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)