PracaGrupypl.praca.dyskusje › Kolejne problemy z urlopem

  • 1. Data: 2004-03-10 21:11:52
    Temat: Kolejne problemy z urlopem
    Od: Agnieszka <a...@b...org>

    Witam
    Nie tak dawno pytalam o wyliczenie urlopu i nagle warunki sie zmienily.
    Moze i tym razem jakas zyczliwa duszyczka mi pomoze. Otoz mam
    przepracowane 2,5 miesiaca w zeszlym roku (wrzesien - listopad) i byla
    to moja pierwsza praca. W tej chwili dostalam staz absolwencki na 3
    miesiace, po nim zas pracodawca chce zatrudnic mnie na stale na umowe o
    prace. Wedlug poprzednich informacji z grupy wynika, ze podlegam pod
    stara ustawe i przysluguje mi urlop po pol roku pracy, czyli po 3,5
    miesiacach pracy jeszcze i bedzie go 10 dni (nie wiem jak sie maja do
    tego studia i kiedy sie je dodaje). A co z pozostalymi dniami urlopu?
    Czy w przyszlym dostane tylko ta druga polowe czy tez caly za nastepny
    rok? Czy moze od nastepnego roku zaczynam podlegac pod nowa ustawe i
    urlop naliczany bedzie 1/12 co miesiac?
    Z gory dziekuje za pomoc.

    --
    Agnieszka

  • 2. Data: 2004-03-11 00:24:41
    Temat: Re: Kolejne problemy z urlopem
    Od: "waczek" <w...@i...pl>

    Witam,

    Użytkownik "Agnieszka" <a...@b...org> napisał w wiadomości

    (...)
> [...]
    > stara ustawe i przysluguje mi urlop po pol roku pracy, czyli po 3,5
    > miesiacach pracy jeszcze i bedzie go 10 dni

    Tak, 10 dni po 3,5 miesiącach zatrudnienia.

    > (nie wiem jak sie maja do
    tego studia i kiedy sie je dodaje).

    Studia będą "ważne" po 2 latach zatrudnienia, wtedy nabędziesz prawo do
    26 dni urlopu wypoczynkowego (staż 10 lat).

    A co z pozostalymi dniami urlopu?

    W 2004 r. już nie zdążysz nabyć do nich prawa.

    > Czy w przyszlym dostane tylko ta druga polowe czy tez caly za nastepny
    > rok?

    Nabędziesz prawo do pełnego urlopu (20 dni) w dniu 01.01.2005 r. (jeżeli
    będziesz w zatrudnieniu).

    Pozdrawiam

    wa

  • 3. Data: 2004-03-11 11:20:01