PracaGrupypl.praca.dyskusjeprogramista php › Re: programista php
    From: Cam <c...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: programista php
    Date: Sun, 14 Nov 2004 23:09:17 +0100

    On 2004-11-14 14:52:08 +0100, m...@i...pl said:

    > ok, dzieki za informacje... jednak moze ktos jeszcze sie wypowiedziec?
    > ktos, kto zna lepiej ten rynek?
    >
    > jezeli zas chodzi o wynagrodzenie to czy moze byc jakims odniesieniem
    > to, ze majac zlecenia w domu jestem sobie wstanie zarobic > 2 tys. ?

    Nie ma na takie postawienie sprawy dobrej odpowiedzi. It depends... mi
    się udaje - piszę duże serwisy, CMSy, aplikacje klienckie i wyciągam
    sporo więcej. Ale to zależy od kontaktów - ja je wyrobiłem setkami
    godzin ślęczenia nad projektami. Najważniejsza cecha: nie ma
    przegranych projektów. ZAWSZE da się zrealizować założenia, raz tak a
    raz inaczej. Niekiedy trzeba się bardzo dużo naszukać, nakombinować,
    douczyć. Ale wszystko musi być wykonane tip-top. Czyli bardziej po
    ludzku: odpowiedzialność. Choćby świnie w powietrzu latały, projekt
    musi zostać ukończony i działać zgodnie ze specyfikacją. I zawsze
    działaj "na maksa". Nie pozostawiaj żadnych niedoróbek. Szukaj jak to
    robią inni (w necie). Implementuj najlepsze rozwiązania. Moją piętą
    jest pisanie dokumentacji. Mnie to męczy i nudzi. Ale nie odpuszczam
    sobie. To też trzeba zrobić. Czasami otoczenie projektu jest wiele
    bardziej pracochłonne niż samo kodowanie...

    to tyle, życzę szczęścia

    cześć
    Cam