PracaGrupypl.praca.dyskusje › program dla jednoosobowej firmy

  • 11. Data: 2004-11-23 23:42:39
    Temat: Re: program dla jednoosobowej firmy
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > Tu leza, tyle ze z jakimis reklamami
    > http://www.idg.pl/ftp/pobierz/pc/3741.html
    > ftp://files.chip.pl/35454/demoml.exe
    > http://tinyurl.com/3q2ym
    Jesteś pewien, że to to samo, co mk rzepy? Bo mnie się zdaje, że nie...

  • 12. Data: 2004-11-24 23:04:24
    Od: "VomitroN" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO> napisał w
    wiadomości news:co0i5s$ajq$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Jesteś pewien, że to to samo, co mk rzepy? Bo mnie się zdaje, że nie...

    To wynik wyguglania ale jakos ich nie sprawdzalem bo mam akurat z rzepy.
    Ktos kto tego szuka niech sie sam jednak upewni.

    --
    VomitroN
    " Bron pokoju ! Do ostatniego naboju..."

  • 13. Data: 2004-11-25 08:48:42
    Od: "Pawel Sikorski" <p...@l...plATAKZETO>

    > To wynik wyguglania ale jakos ich nie sprawdzalem bo mam akurat z rzepy.
    > Ktos kto tego szuka niech sie sam jednak upewni.
    To nie to, na 99%. Inny producent. Wersja bodaj 2.0, podczas gry mkr
    dorobiła się już 7.
    Jutro powinienem mieć mkr.
    Dzięki wszystkim za rady.