PracaGrupypl.praca.dyskusje › agent pośrednictwa?

  • 1. Data: 2004-11-22 18:24:38
    Temat: agent pośrednictwa?
    Od: "Janina Pyciak" <j...@i...org>

    dowiedzialam sie,ze jest ostatnia szansa na zrobienie kursu na agenta
    posrednictwa nieruchomosci, ponieważ póżniej mogą nimi być tylko
    prawnicy.Kurs kosztuje bardzo slono.Mam pieniadze na niego, ale nie wiem czy
    rynek pośredników i agencji nieruchomosci nie jest już przepełniony.Prosze o
    odzew od kogoś kto cos o tym wie, a najlepiej sam jest takim agentem.
    Dzięki

  • 2. Data: 2004-11-23 06:20:25
    Temat: Re: agent pośrednictwa?
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <a...@j...w.stopce.pl>

    Użytkownik "Janina Pyciak" <j...@i...org> napisał w
    wiadomości news:cntavr$dg2$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > rynek pośredników i agencji nieruchomosci nie jest już przepełniony.Prosze
    > odzew od kogoś kto cos o tym wie, a najlepiej sam jest takim agentem.

    Rynek jest nasycony, przynajmniej ten warszawski, ale zarobki mogą być
    dobre.
    Jeśli przykładowo bierzesz 1% prowizji od transakcji, a przeciętna
    transakcja na rynku nieruchomości to 150.000-250.000 zł to zarobek brutto
    jest 1500-2500 zł
    W skrajnym przypadku mozesz skojarzyć 1 transakcję na miesiąc i żyjesz
    całkowicie przeciętnie, ale narobić się trzeba.

    Są natomiast pośrednicy którzy biorą więcej niż 1% i zawierają miesięcznie
    nawet 5 transakcji !

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    k...@X...pl <wytnij XX i zbedna kropke gdy bedziesz pisać
    http://kw1618.w.interia.pl