PracaGrupypl.praca.dyskusje › problemy z pracodawca

  • 1. Data: 2003-01-30 13:01:41
    Temat: problemy z pracodawca
    Od: "mario" <v...@i...pl>

    Witajcie!
    ~mam problem, pracuje w firmie komputerowej od 3 miesiecy.
    problem jest w tym ze pracuje za minimalna pensja, natomiast wymiar czasu
    pracy to w porywach do 18g/dobe. czasem w ciagu grudnia nie
    wracalem nawet do domu, bo mi sie nie kalkulowalo.
    i dzisiaj (30.01) dostalem wyplate za grudzien - 1500zl
    nie satysfakcjonuje mnie to.
    dodam, ze podpisujac umowe o prace musialem in blanco podpisac wypowiedzenie
    - bez podania daty.

    co mam robic?

    ,m,

  • 2. Data: 2003-01-30 13:24:36
    Temat: Re: problemy z pracodawca
    Od: "Jaytee" <j...@j...net>

    Użytkownik "mario" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie satysfakcjonuje mnie to.
    > dodam, ze podpisujac umowe o prace musialem in blanco podpisac

    Zasadniczo cieszyc sie ze masz umowe i miec nadzieje ze firma za Ciebie
    oplaca skladki ZUS itp.
    pozatym to nic nie zrobisz, jesli zaczniesz sie domagac wiecej pieniedzy to
    raczej ich nie dostaniesz
    jesli normalnego czasu pracy to prawdopodobnie po miesiacu wylecisz jako "ze
    sie nie wyrabiasz",
    taka smutna rzeczywistosc w polskich warunkach, pracodawca na Twoje miejsce
    bardzo szybko
    znajdzie zastepstwo, wystarczy ze wysle posta na praca.oferowana a juz
    nastepnego dnia rano
    w jego skrzynce pocztowej bedzie stosik swierzutkich CV, no chyba ze jestes
    wybitnym specjalista
    w swojej dziedzinie, to mozesz sobie pozwolic na wynegocjowanie lepszych
    warunkow pracy.

    A tak na marginesie to czy ta firma miesci sie w Gdansku? jesli tak to czym
    sie zajmuje?
    tak w przyblizeniu podaj, nie musisz konkretnie :-)

    Pozdrawiam!

    Jaytee

  • 3. Data: 2003-01-30 13:40:42
    Od: "dromader" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > wracalem nawet do domu, bo mi sie nie kalkulowalo.
    > i dzisiaj (30.01) dostalem wyplate za grudzien - 1500zl
    tak jakby sie nie dziwie .... ;-(

    > dodam, ze podpisujac umowe o prace musialem in blanco podpisac
    wypowiedzenie
    > - bez podania daty.
    to nie byl zart ? :-(

    > co mam robic?
    wpisac date.
    i to nie zart - po nastepnym miesiacu stracisz wzrok, sluch, znajomych,
    zone/dziewczyne (i tak nie beda potzrebne bo taka charowka prowadzi do
    impotencji...). jesli nie masz 2 lewych raczek to czem predzej poszukaj
    nowej pracy.
    --
    pozdrawiam ja ....
    Marcin "dromader" Lanowy

  • 4. Data: 2003-01-30 13:55:01
    Od: "Wojtek" <w...@e...szczecin.pl>

    Państwowy Inspektorat Pracy - chyba tak się to nazywa. Zadzwoń może Ci coś
    poradzą.
    I lepiej zacznij szukać nowej pracy, bo takimi metodami to zawsze będziesz
    ich niewolnikiem, a kopa możesz dostać w ciągu jednego dnia.
    Chyba że sądzisz że się dogadasz z pracodawcą i jakoś to się ułoży.

    Pzdr

  • 5. Data: 2003-01-30 14:40:33
    Od: "M" <mraf[nospam]@tlen.pl>

> [...]
    > nie satysfakcjonuje mnie to.
    > dodam, ze podpisujac umowe o prace musialem in blanco podpisac

    Natychmiast iść do Inspekcji Pracy i zapytać się prawnika (mają tam dyżury),
    co da się z tym zrobić.

    I uciekać stamtąd, czym prędzej.

    I następnym razem nie podpisywać nic in blanco.

  • 6. Data: 2003-01-30 17:52:08
    Od: Zdzisław <s...@p...wp.pl>

    W dniu Thu, 30 Jan 2003 15:40:33 +0100, "M" <mraf[nospam]@tlen.pl>
    napisał:

    >Użytkownik "mario" <v...@i...pl> napisał w wiadomo?ci
    >wypowiedzenie

    >Natychmiast i?ć do Inspekcji Pracy i zapytać się prawnika (maj? tam dyżury),
    >co da się z tym zrobić.
    >
    >I uciekać stamt?d, czym prędzej.
    >
    >I następnym razem nie podpisywać nic in blanco.

    Proponuję, o ile to możliwe, odwrotną kolejność:
    1. uciekać
    2. iść do PIP
    3. Sąd pracy - zaplata za nadgodziny
    4. zapomniec o latowoernosci

  • 7. Data: 2003-01-30 21:47:08
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "mario" <v...@i...pl> writes:

> [...]
    > wracalem nawet do domu, bo mi sie nie kalkulowalo.
    > i dzisiaj (30.01) dostalem wyplate za grudzien - 1500zl

    no to idz i to powiedz pracodawcy.
    licz sie z tym, ze bedziesz szukal innej pracy.

    > dodam, ze podpisujac umowe o prace musialem in blanco podpisac wypowiedzenie
    > - bez podania daty.

    w zyciu bym czegos takiego nie podpisala.
    to juz wolalabym pracowac na umowe zlecenie badz dzielo.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net

  • 8. Data: 2003-01-31 12:49:29
    Od: s...@p...onet.pl

    Witam.
    Czy pracodawca polecał Ci pozostawać po normalnych godz. pracy. Jeżeli nie to
    to Twoja sprawa było pozostawanie.Podpisanie in blanco wypowiedzenia to rozbój
    w biały dzień.Po co podisywałeś. Jezeli Ci nie zależy na pracy. to pdpieprzyć
    pracodawcę do PIP oni to szybko załatwią , a jezeli Ci zależy na pracy to
    dogadać się z pracodawcą.Pozdrawiam.

  • 9. Data: 2003-02-01 08:13:49
    Od: "mario" <v...@i...pl>

    pracodawca nie kazał pracować po godzinach - mogłem
    wszystko zrobić w czasie godzin pracy, niestey okazało się
    to niewykonalne, warunkiem podpisania umowy o pracę było
    podpisanie wypowiedzenia

    ,m,