PracaGrupypl.praca.dyskusje › UWAGA ! Pomoz stworzyc strone dla innych - przeslij swoje dokmenty i uwagi !!! Pomozmy innym oraz sobie samym.

  • 1. Data: 2003-01-30 10:56:49
    Temat: UWAGA ! Pomoz stworzyc strone dla innych - przeslij swoje dokmenty i uwagi !!! Pomozmy innym oraz sobie samym.
    Od: "Help" <c...@i...pl>

    Witam wszystkich zainteresowanych

    Swiadomy ogromnego zapotrzebowania na pomoce typu:

    List motywacyjny
    Curriculum Vitae
    wszelkie pytania i odpowiedzi czyli elementy rozmowy z przyszłym pracodawcą

    postanowiłem stworzyć stronę internetową na której znalazłyby się
    przykładowe dokumenty i gotowe do pobrania formularze
    oraz wszelkie informacje pomocne w poszukiwaniu zatrudnienia na dzisiejszym
    jakze trudnym rynku pracy.

    Wiem ze to nielatwe zadanie ale mozliwe i z pewnoscia potrzebne innym.

    Prosze zatem wszystkie osoby chcace wspomóc to dzieło o nadsylanie wszelkich
    uwag i swoich refleksji
    na powyższe tematy - mogą to być:
    wasze dokumenty jakie składaliście starając się o pracę ( oczywiscie
    odpowiednio spreparowane na potrzeby innych,
    strony internetowe lub linki do nich (aktualne) z jakich mozna sie czegos
    dowiedziec,
    cytaty z waszych rozmów z osobami z jakimi rozmawialiscie i oczywiscie
    ODPOWIEDZI jakich udzielaliscie,
    wszelkie mozliwe zachowania oraz scenariusze rozmow z jakimi mieliscie do
    czynienia poszukując pracy,
    wszelkie informacje pomocne innym jakie uwazacie ze powinny sie znalezc na
    takiej stronie.

    Planuje aby strona jaka chce ( lub chcemy) stworzyc byla portalem ludzi
    poszukujacych pracy.
    Zdaje sobie sprawe ze istnieja w sieci strony tego typu - jednak z
    doswiadczenia wiem ze nie zawsze zawieraja wszysto czego szukamy a czas
    potrzebny na odszukanie wszystkich potrzebnych informacji powinien byc wg
    mnie zmniejszony do minimum.
    Dlatego moim idealem jest stworzenie strony na ktorej bedzie mozna znalezc
    doslownie wszystko a jesli nie bezposrednio to chociazby za pomoca
    aktualnych linkow do inych stron.

    Strona będzie otwarta dla wszystkich chętnych, nie bedzie absolutnie w
    najmniejszym stopniu odplatna !!!
    a powstanie tylko i wylacznie wlasnym nakladem sil i srodkow ludzi ktorzy
    beda chcieli podzielic sie swoimi doswiadczeniami z innymi
    a tym samym pomoc im w znalezieniu nowego zatrudnienia.

    Jesli wiec sa osoby ktore chca uczestniczyc w tym projekcie prosze o
    nawiazanie kontaktu ze mna i nadsylanie wszelkich prac o jakich wspomnialem
    na wstepie z klauzula, ze zgadzacie sie wykorzystanie przeslanych materialow
    do uzytku publicznego ( nie jest to warunek konieczny ale moze warto sie
    zabezpieczyc :) aby nie bylo potem nieporozumien co do praw autorskich )

    mam juz wstepny projekt takiej strony ale wiele zalezy od tego co zechcecie
    na niej umiescic - tak wiec zapraszam do
    wspolpracy

    Prosze o wszelka konstruktywna krytyke tego pomyslu oraz o pomoc z waszej
    strony

    Pamietajmy ze robimy to nie tylko dla innych ale i dla siebie samych.

    Pozdrawiam i oczekuje na wszelkie informacje od Wszystkich chetnych do
    wspoltworzenia takiej strony.