PracaGrupypl.praca.dyskusje › dam prace z komputerem

  • 1. Data: 2003-01-30 03:35:57
    Temat: dam prace z komputerem
    Od: "top_1" <t...@n...net.pl>

    Dam komputer z nagrywarka CD to mam dla ciebie prace na
    okres okolo pol roku,lub dluzej.
    Przegrywanie duzych ilosci danych, reklamowek i innych rzeczy.

    moj telefon: 0-501 459-069

    - w razie pytan: t...@n...net.pl

    zobacz tez moje aukcje
    PS. Takze importuje chipsety do roznych gier telewizyjnych
    i sprzedam uzywana nagrywarke DVDR

    Dla stalych odbiorców rabaty
    Do ceny doliczamy koszt wysylki za pobraniem -> 15zl
    W przypadku przelewu na konto -> 5zl

  • 2. Data: 2003-01-30 08:03:33
    Temat: SKURWIEL SIE PODSZYWA PODEMNIE I SLE SPAM!!
    Od: "real top_1" <j...@p...pl>

    Użytkownik "top_1" <t...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    > Dam komputer z nagrywarka CD to mam dla ciebie prace na
    > okres okolo pol roku,lub dluzej.
    > Przegrywanie duzych ilosci danych, reklamowek i innych rzeczy.

    CO ZA SKURWYSYN PODSZYWA SIE OD WCZORAJ POD MOJ NUMER TELEFONU
    I SLE POSTY Z PIRATAMI, KRADZIONYMI CZESCIAMI, ITP............

    Czy mozna prosic o namierzenie gnojka ????????
    Uzywa numeru IP Dual-up z IDEI.... wiec jest to trudne
    albo IP: 217.116.99.58 albo 213.116.99.62

    prawdziwy top_1

  • 3. Data: 2003-01-30 09:11:55
    Temat: Re: SKURWIEL SIE PODSZYWA PODEMNIE I SLE SPAM!!
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@N...pl>

    "real top_1" <j...@p...pl> wrote in message

    > Użytkownik "top_1" <t...@n...net.pl> napisał w wiadomości
    >
    > CO ZA SKURWYSYN PODSZYWA SIE OD WCZORAJ POD MOJ NUMER TELEFONU
    > I SLE POSTY Z PIRATAMI, KRADZIONYMI CZESCIAMI, ITP............

    Handel kradzinym, czyli paserstwo jest przestepstem.
    Na twoim miejscu zgłosiłbym do prokuratury zawiadomienie
    o przestępstwie (komputerowym). Chodzi o to, że jak ktoś przyjdzie
    do ciebie z "pretencją" że zajmujesz się paserstwem, to masz czarno
    na białym że tego a tego dnia zgłosiłeś sprawę do "czynników
    oficjalnych".

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    "Jedzmy gówna, przecież miliony much nie mogą się mylić!" - W.Łysiak

  • 4. Data: 2003-01-30 10:50:54
    Temat: Re: dam prace z komputerem
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    top_1 wrote:

    > Dam komputer z nagrywarka CD to mam dla ciebie prace na
    > okres okolo pol roku,lub dluzej.
    > Przegrywanie duzych ilosci danych, reklamowek i innych rzeczy.

    Tych, no jak im tam, backupow gier? Termin "backup" pobralem z Twojej
    strony.

    Flyer

  • 5. Data: 2003-01-30 10:58:24
    Od: flyer <f...@p...gazeta.pl>

    real top_1 wrote:

> [...]
    >
    > Czy mozna prosic o namierzenie gnojka ????????
    > Uzywa numeru IP Dual-up z IDEI.... wiec jest to trudne
    > albo IP: 217.116.99.58 albo 213.116.99.62

    O takie cos to chyba tylko policja albo prokuratura moze wystapic -
    musisz wdrozyc oficjalna sprawe (szczere wyrazy bolu).

    A OT - jezeli to prawda, to sorry za komentarz.

    Flyer