PracaGrupypl.praca.dyskusje › pity

  • 1. Data: 2003-01-30 13:07:04
    Temat: pity
    Od: "Maciek" <m...@a...pl>

    Wypelnilem juz Pity Roczne fajnym programem - jak ktos chce to bardzo
    chetnie odsprzedam licencje albo podesle demko.

  • 2. Data: 2003-01-30 15:15:37
    Temat: Re: pity
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Wypelnilem juz Pity Roczne fajnym programem - jak ktos chce to bardzo
    > chetnie odsprzedam licencje albo podesle demko.

    http://pity.elfin.pl/

    1 osoba moze sie rozliczyc, program bezplatny w takowej wersji zdaje sie

  • 3. Data: 2003-01-30 15:29:28
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    a ta osoba to jakis troll albo spamer - wrzyca to na kolejna grupe...

  • 4. Data: 2003-01-30 15:45:19
    Od: "Krzysztof Gil" <k...@p...pl>

    napisał w wiadomości news:b1bgch$pdk$1@news.onet.pl...
    > a ta osoba to jakis troll albo spamer - wrzyca to na kolejna grupe...

    a ja jak widze to od razu daje darmowa alternatywe :)
    dla jego "odsprzedam licencje" :)

  • 5. Data: 2003-01-30 16:17:49
    Od: clodine <c...@p...onet.pl>

    tutaj mozna wypelnic kilka formularzy i dla siebie i dla rodziny i dla
    kogo tam sie uwaza http://www.pity.pl/pity2002/ program jest darmowy :D

    --
    Pozdrawiam,
    clodine