PracaGrupypl.praca.dyskusje › Płaca w IT w Warszawie

  • 1. Data: 2006-09-15 18:02:27
    Temat: Płaca w IT w Warszawie
    Od: "suny79" <s...@i...pl>

    Witam.

    Nie długo czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna w kilku firmach IT w
    stolicy.
    Aplikuje min. na administratora sieci LAN/WAN (Cisco) itp. stanowiska.
    Mam 2-letnie doświadcznie poparte kilkoma certyfikatami (praca poza
    Warszawą).

    Moje pytanie jest następujące, ile można zarobić w Warszawie
    będąc na takim etapie kariery zawodowej. Dodam, że aplikuje do firm
    z kapitałem zagranicznym.

    Dziękuję za odp.
    Włodek.

  • 2. Data: 2006-09-15 20:20:48
    Temat: Re: Płaca w IT w Warszawie
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    "suny79" <s...@i...pl> wrote in message
    ps.com...
[...]

    Jeśli firmy zagraniczne, a ty masz certyfikat Cisco CCNA przynajmniej to
    myślę że powinieneś dostać co najmniej 4-5 kzł brutto.

    --
    Włodi o...@p...wp.pl
    gg : 05216076

  • 3. Data: 2006-09-15 20:23:32
    Od: "suny79" <s...@i...pl>

    > Jeśli firmy zagraniczne, a ty masz certyfikat Cisco CCNA przynajmniej to
    > myślę że powinieneś dostać co najmniej 4-5 kzł brutto.

    A jesli mam kilka certów na poziomie professional?

    W.

  • 4. Data: 2006-09-15 20:26:37
    Od: "Włodi" <o...@p...wp.pl>

    "suny79" <s...@i...pl> wrote in message
    ps.com...

    > Jeśli firmy zagraniczne, a ty masz certyfikat Cisco CCNA przynajmniej to
    > myślę że powinieneś dostać co najmniej 4-5 kzł brutto.

    A jesli mam kilka certów na poziomie professional?

    W.

    Moim zdaniem to juz zależy na ile firma to doceni i czy naprawdę aż takich
    umiejętności od swojego adminstratora potrzebuje. Jeśli tak, myśle, że od
    7kzł w górę.

  • 5. Data: 2006-09-15 20:28:54
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Włodi" <o...@p...wp.pl> wrote:

    > Jeśli firmy zagraniczne, a ty masz certyfikat Cisco CCNA przynajmniej to
    > myślę że powinieneś dostać co najmniej 4-5 kzł brutto.

    CCNA?
    Przecież CCNA jest teraz prawie tak powszechne jak prawo jazdy...
    Ludzie robią CCNA nawet jeśli komputera używają tylko w domu do grania :/

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 6. Data: 2006-09-15 22:49:34
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1158351812.060279.142990@m73g2000cwd.googlegrou
    ps.com
    suny79 <s...@i...pl> pisze:

    > A jesli mam kilka certów na poziomie professional?
    To mało wiarygodna okoliczność.
    W poście news:1158343347.593708.138230@k70g2000cwa.googlegrou
    ps.com piszesz:
    <cit>
    Nie długo czeka mnie rozmowa kwalifikacyjna w kilku firmach IT w
    stolicy.
    Aplikuje min. na administratora (...)
    </cit>
    Otóż "niedługo" pisze się razem, skrót min. oznacza zazwyczaj minimum lub
    minuty, zaś frazę "między innymi" skrótowo zapisuje się jako m.in.
    A jak "rozmowa kwalifikacyjna w kilku firmach" to z pewnością nie rozmowa, a
    rozmowy.
    Powątpiewam, aby osobnik nie będący w stanie ustrzec się żenujących błędów
    językowych na przestrzeni kilku słów w mowie ojczystej reprezentował istotny
    potencjał intelektualny.

    Jotte

  • 7. Data: 2006-09-16 08:50:47
    Od: zly <b...@p...fm>

    Dnia Sat, 16 Sep 2006 00:49:34 +0200, Jotte napisał(a):

    > Powątpiewam, aby osobnik nie będący w stanie ustrzec się żenujących błędów
    > językowych na przestrzeni kilku słów w mowie ojczystej reprezentował istotny
    > potencjał intelektualny.

    A co ma znajomosc ortografi do administrowania siecia? Czy to, ze nie umie
    naprawiac samolotow tez go dyskfalifikuje?
    --
    marcin

  • 8. Data: 2006-09-16 08:59:26
    Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>

    2006-09-15: Przemysław Maciuszko wrote:

    > CCNA?
    > Przecież CCNA jest teraz prawie tak powszechne jak prawo jazdy...
    > Ludzie robią CCNA nawet jeśli komputera używają tylko w domu do grania :/

    No niestety... :-(

    --
    { <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
    { <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }

  • 9. Data: 2006-09-16 09:07:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:qso3z5bvxf3t.10pju8zif6gpo$.dlg@40tude.net zly
    <b...@p...fm> pisze:

    > A co ma znajomosc ortografi do administrowania siecia?
    Nie neguję wprost umiejętności administrowania siecią tylko powątpiewam w
    potencjał intelektualny opierając się o występujące w poście objawy
    analfabetyzmu.
    Czepiam się - tyle tego niechlujstwa językowego na różnych grupach, że aż
    oczy bolą czytać.

    Jotte

  • 10. Data: 2006-09-16 10:02:03
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL>

> [...]

    > Przecież CCNA jest teraz prawie tak powszechne jak prawo
    > jazdy... Ludzie robią CCNA nawet jeśli komputera używają tylko w

    Nie przecenial bym posiadania certyfikatow. Nie gwarantuja
    zdolnosci myslenia. Jak pracowalem jako admin NetWare (bez
    certyfikatu) to przychodzili do mnie tacy z certyfikatem pytac o
    podstawowe rzeczy. Podobnie bylo z administrowaniem AIX'em na
    poziomie podstawowym - ci z certyfikatem nie wiedzieli jak
    skonfigurowac NFS czy DNS czy Sendmail czy tez TCPWrapper, ze nie
    wspomne juz o optymalizacji pracy serwera.
    Wiedze trzeba zdobywac na codzien a odbebnienie kursu z gwarancja
    wyniku pozytywnego na testach niewiele daje i na krotki okres
    czasu.
    Odnosnie tytulowego zapytania placa moze byc od 800 do ponad 24
    tysiecy zlotych (znam takiego "admina" firme).
    Mnie placili na firme 8000 zlotych za prace 24/7/365 dla okolo 150
    uzytkownikow w 3 lokalizacjach (serwery NetWare, AIX, FreeBSD).

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.