PracaGrupypl.praca.dyskusjeprawo jazdy z urzedy pracy › Re: prawo jazdy z urzedy pracy
    From: krzysiekm <n...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: prawo jazdy z urzedy pracy
    Date: Tue, 25 Sep 2007 20:23:51 +0200

    In article <fd674n$jp2$1@nemesis.news.tpi.pl>, g...@o...eu says...
    > PUP organizuje kursy na prawo jazdy, takie pytanie mi si=3F skojarzy=3Fo,
    > kto p=3Faci za egzamin, a je?li urz?d to ile poprawek wchodzi w gr=3F? :)

    witam

    czy wszystkie urzedy bezrobotnych prowadza teraz szkolenie na prawo
    jazdy? w moim rejonie nie doszukalem sie informacji na stronie, albo
    moze opierdaaja sie z aktualizacja strony

    szukam jakiejs mozliwosci dofinansowania do papieru na przyczepy
    ponoc urzad bezrobotnych moze to zrobic jesli sie ma zagwarantowane
    zatrudnienie od konkretnego pracodawcy, po miesiacu moze zwolnic
    pracownika?
    jak by tak bylo to oplacalo by sie nawet ten zus za siebie zaplacic
    700zl i troche darowac chlebodawcy bo prawo jazdt wychodzi jakies 1800
    teraz

    jak to ruszyc co myslicie

    pdr krzysiek