PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownik obsługi e mail, wysokie zarobki,pilne

  • 11. Data: 2009-10-30 14:57:04
    Temat: Re: pracownik obsługi e mail, wysokie zarobki,pilne
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Fri, 30 Oct 2009 07:48:50 -0700 (PDT), karola napisał(a):

    > ja na twoim miejscu nie publikowałabym takich inf bo nie jesteś do
    > tego upoważniony chyba ze chcesz mieć kłopoty.

    ROTFL :D

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 12. Data: 2009-10-30 16:32:33
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "karola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > ja na twoim miejscu nie publikowałabym takich inf bo nie jesteś do
    > tego upoważniony chyba ze chcesz mieć kłopoty.

    ehehehehe, tak, autor piramidki poda go do sądu :D

    e.

  • 13. Data: 2009-10-30 17:02:08
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Kazik napisal(a):

    > Mam szukac losi ta sama metoda. Chca zebym wyslal list intencyjny z
    > oswiadczeniem iz przystepuje do 'kursu menedzerskiego'. Za 30 dni bede
    > mogl zrezygnowac albo kontynuowac wspolprace wysylajac im 35zl co
    > miesiac za jakies kolejne materialy szkoleniowe.

    wow, dzieki za przybliżenie sprawy:) Czyli to taka praca w której się
    dopłaca ;)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 14. Data: 2009-10-30 17:56:56
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości
    karola <a...@w...pl> pisze:

    > ja na twoim miejscu nie publikowałabym takich inf bo nie jesteś do
    > tego upoważniony chyba ze chcesz mieć kłopoty.
    Skąd to się takie głupoty niektórym w tych ich 5 zwojach lęgną... ?

    --
    Jotte

  • 15. Data: 2009-10-30 19:15:00
    Od: Zbylut <Z...@N...zzz>

    Jotte napisal(a):

    > Skąd to się takie głupoty niektórym w tych ich 5 zwojach lęgną... ?

    myślę że stąd, że angela i karola to jedna osoba: oba IP to eranet :)

    --
    pozdrawiam, Zbylut

  • 16. Data: 2009-10-31 17:12:32
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 30 Paź, 15:48, karola <a...@w...pl> wrote:
    > ja na twoim miejscu nie publikowałabym takich inf  bo nie jesteś do
    > tego upoważniony chyba ze chcesz mieć kłopoty.

    Znacyz ze nie jemu wysylali? znaczy sie spam wysylaja? znaczy sie
    mozna ich podac do sadu?

    To chyba bedzie lepszy zarobek niz wysylanie emaili.

  • 17. Data: 2009-11-04 15:57:13
    Od: Łukasz <l...@p...onet.pl>

    entroper pisze:
    > Użytkownik "karola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    .googlegroups.com...

    > ehehehehe, tak, autor piramidki poda go do sądu :D
    >
    > e.

    Wiesz, tekst nie musi nie być głupi żeby być objęty prawami autorskimi,
    lepiej uważać ;) ale streszczać można ;)