PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicza ksiązeczka zdrowia

  • 1. Data: 2003-02-03 10:42:24
    Temat: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    cHODZI MI O TA WYDANA przez sanepid !
    Prez jaki okres jestważna ( rok , 2 lata, pół roku ) ?
    i ile jkosztuje wyrobienie takiej książeczki a nastepnie "rzpedluzenie"
    czy ktos mzoe pomoc ?
    Ania

  • 2. Data: 2003-02-03 11:39:18
    Temat: Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > Prez jaki okres jestważna ( rok , 2 lata, pół roku ) ?
    > i ile jkosztuje wyrobienie takiej książeczki a nastepnie "rzpedluzenie"

    chodzi ci o badania na nosicielstwo(kal)?

    jesli tak to robi sie je raz w zyciu! i kosztuja okolo 70-80 zl

    pozdro

  • 3. Data: 2003-02-03 11:53:13
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    chodzi mi o badania ktore ie przeprowadza- 3 razysie oddaje kał . chodzi oto
    zebym mogla pracowac przy zywnoscui czekam na odpowiedz
    ANia

  • 4. Data: 2003-02-03 13:22:48
    Od: MucK <rwawrzycki@WYTNIJ_TOwp.pl>

    Heya ! W twoim ostatnim liscie napisa(les/las):

    > chodzi ci o badania na nosicielstwo(kal)?
    >
    > jesli tak to robi sie je raz w zyciu! i kosztuja okolo 70-80 zl

    Chyba cos sie zmienilo, bo jak bylem ostatnio w przychodni, to tam byla
    taka informacja, ze badania na nosicielstwo ma sie teraz przeprowadzac raz
    do roku. Nie wiem czy to dotyczy wszystkich, ale byly tam takie zawody jak:
    pracownik przwedszkola, itp. Niestety wiecej nie pamietam.

    --
    Best Regards,

    MucK of Venison aka Rafal Wawrzycki
    mailto: rwawrzycki[at]wp.pl

  • 5. Data: 2003-02-03 16:51:53
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > do roku. Nie wiem czy to dotyczy wszystkich, ale byly tam takie zawody jak:
    > pracownik przwedszkola, itp. Niestety wiecej nie pamietam.

    no nie wiem bo moja dziewczyna robila jakies dwa miesiace temu i nic takigo
    jej nie mowili no chyba ze po nowym roku sie cos zmienilo

  • 6. Data: 2003-02-03 16:54:15
    Od: k...@o...pl

    > chodzi mi o badania ktore ie przeprowadza- 3 razysie oddaje kał . chodzi oto
    > zebym mogla pracowac przy zywnoscui czekam na odpowiedz
    > ANia

    mowilem dokladnie o tych samych bo moja dziewczyna je robila zeby mogla
    pracowac w restauracji...

    pozdro

  • 7. Data: 2003-02-03 20:34:35
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > no nie wiem bo moja dziewczyna robila jakies dwa miesiace temu i nic
    takigo
    > jej nie mowili no chyba ze po nowym roku sie cos zmienilo

    Pozwolcie, ze Wam podpowiem: od 01.01.2003 nie ma ksiazeczek!!! Tzn.
    ksiazeczki, ktorych terminy waznosci uplywaja np. w czerwcu, czy w przyszlym
    roku, czy za dwa lata, zachowuja waznosc. Ale wszystkie, ktorym waznosc sie
    po 01.01.2003 konczy, beda odnawiane przez lekarzy medycyny pracy, ktorzy
    wydaja odpowiednie zaswiadczenia.
    O wszystkim tym co napisalam, mowi szczegolowo Rozporzadzenie Ministra
    Zdrowia z dnia 18.12.2002r w sprawie badan lekarskich dla celow
    sanitarno-epidemiologicznych (Dz.U. Nr 234 z 2002 poz. 1975)

    Pozdrawiam
    Quit

  • 8. Data: 2003-02-04 09:12:59
    Od: "aNIA" <A...@W...PL>

    hey !
    dzieki za odpowiedz na mojego posta w grupie rpaca dyskusje ale mam pytanie
    ile taka skaizeczka jest wazna ??
    Ania

  • 9. Data: 2003-02-06 20:33:41
    Od: "Krzysiulek" <k...@o...pl>

    Książeczka jest ważna bezterminowo, a ścislej mówiąc badania na obecność
    pasozytów i innych rzeczy w kale są bezterminowe. Ja przynajmniej nic nie
    słyszałem o jakichś terminach, a pracuję w restauracji kilka lat i niejedna
    kontrole przezyłem.
    Natomiast co jakis czas nalezy wykonywać inne badania , które trzeba
    powtarzać co pół roku - rok (w zalezności jaki termin nastepnego badania
    wpisze lekarz).