PracaGrupypl.praca.dyskusjepracownicza ksiązeczka zdrowia › Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    From: "Quit" <q...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: pracownicza ksiązeczka zdrowia
    Date: Mon, 3 Feb 2003 21:34:35 +0100
    Sender: q...@p...onet.pl@pa103.kolobrzeg.sdi.tpnet.pl

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0777.00000227.3e3e9e28@newsgate.onet.pl...

    > no nie wiem bo moja dziewczyna robila jakies dwa miesiace temu i nic
    takigo
    > jej nie mowili no chyba ze po nowym roku sie cos zmienilo

    Pozwolcie, ze Wam podpowiem: od 01.01.2003 nie ma ksiazeczek!!! Tzn.
    ksiazeczki, ktorych terminy waznosci uplywaja np. w czerwcu, czy w przyszlym
    roku, czy za dwa lata, zachowuja waznosc. Ale wszystkie, ktorym waznosc sie
    po 01.01.2003 konczy, beda odnawiane przez lekarzy medycyny pracy, ktorzy
    wydaja odpowiednie zaswiadczenia.
    O wszystkim tym co napisalam, mowi szczegolowo Rozporzadzenie Ministra
    Zdrowia z dnia 18.12.2002r w sprawie badan lekarskich dla celow
    sanitarno-epidemiologicznych (Dz.U. Nr 234 z 2002 poz. 1975)

    Pozdrawiam
    Quit