PracaGrupypl.praca.dyskusje › podatki

  • 1. Data: 2003-02-03 10:16:36
    Temat: podatki
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Witam!

    Czy ktos z WAs sie nie orientuje jak to jest z odliczaniem sobie od podatku
    komputera??????? kazdy mi mowi co innego i juz sama nie wiem czy sobie go
    odliczac czy nie
    byłabym wdzieczna za odpowiedz

    ONka

  • 2. Data: 2003-02-03 10:28:26
    Temat: Re: podatki
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik ONka napisał:

> [...]
    > sobie od podatku
    > komputera??????? kazdy mi mowi co innego i juz sama nie

    Wg szkolenia Urzedu Skarbowego jesli pracownik ma w swoich
    obowiazkach pracy wykonywanie pracy na komputerze to moze go
    odpisac.

  • 3. Data: 2003-02-03 12:03:42
    Od: "ONka" <m...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Magge" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wg szkolenia Urzedu Skarbowego jesli pracownik ma w swoich
    > obowiazkach pracy wykonywanie pracy na komputerze to moze go
    > odpisac.

    to znaczy ze niekoniecznie musze byc informatykiem???????
    a co ze studentami????????

    dzieki za informacje
    ONka

  • 4. Data: 2003-02-03 12:12:03
    Od: Magge <m...@p...onet.pl>

    > to znaczy ze niekoniecznie musze byc informatykiem???????
    > a co ze studentami????????

    Nie musisz byc informatykiem:) wystarczy ze np jako ksiegowa
    pracujesz na kompie, a co do studiow to to jest odpis na
    pomoce zawodowe czy tak jakos wiec studia nic tu do rzeczy
    nie maja.

  • 5. Data: 2003-02-03 18:38:20
    Od: "HuRa" <r...@w...pl>

    | Wg szkolenia Urzedu Skarbowego jesli pracownik ma w swoich
    | obowiazkach pracy wykonywanie pracy na komputerze to moze go
    | odpisac.

    A co urzednicy na tych szkoleniach rozumieja przez pojecie "komputer" ???
    Czy np. osprzet do podlaczenia internetu, jak np. antena, sieciowka
    bezprzewodowa i kabel to tez jest ten "komputer" ???
    Rafal