PracaGrupypl.praca.dyskusje › pilne: szukam pracy

  • 1. Data: 2003-02-03 07:28:21
    Temat: pilne: szukam pracy
    Od: p...@o...pl

    Mam stały dostęp do internetu (SDI), dysponuję skanerem, faksem, telefonem
    (dwie linie), nagrywarką CD. Wykonuję prace biurowe: korespondencja,
    przepisywanie, wprowadzanie danych itp. Mogę archiwizować dane na płytach CD.
    Mam doświadczenie w wyszukiwaniu wiadomości w prasie lokalnej i
    ogólnopolskiej, radiu, telewizji, internecie (referencje na żądanie).
    Jeżeli chodzi o komputerowe przepisywanie, to w grę wchodzą zarówno teksty
    polskie jak i obcojęzyczne (także cyrylica) z rękopisów, maszynopisów oraz
    (język polski) z kaset audio, wideo czy innych plików dźwiekowych. Adiustacja
    tekstów w języku polskim. Formatowanie tekstu, wykonywanie tabel, wykresów,
    formularzy, wzorów, schematów.
    Szukam pracy możliwej do wykonywania w domu.
    Renta, dawna II grupa inwalidzka.
    Małopolska, Kraków.