PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy.com

  • 1. Data: 2006-09-09 06:48:09
    Temat: pracownicy.com
    Od: "Tomek" <d...@n...pl>

    Witka,

    Tak sie rano obudzilem z mysla utworzenia serwisu takiego jak pracownicy.com
    . Na pewno go pamietacie. Dla mnie byl on co najmniej b. ciekawy :-D i wielu
    z nas za nim teskni ;-)

    Jak myslicie, co w nim powinno by byc, jakie zasady vote-owania na firmy
    powinny obowiazywac aby informacje w nim zawarte byly obiektywne i nie
    opluwaly (niemal wylacznie) danych firm. Podkreslam "bez nadmiernego
    opluwania" ;)

    Pozdrawiam

    Tomek

  • 2. Data: 2006-09-09 07:08:30
    Temat: Re: pracownicy.com
    Od: " leszek" <s...@g...pl>

    Tomek <d...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    > powinny obowiazywac aby informacje w nim zawarte byly obiektywne i nie
    > opluwaly (niemal wylacznie) danych firm. Podkreslam "bez nadmiernego

    Obawiam sie, że jest to raczej niemożliwe. Takie wpisy powinny być a)
    prawdziwe, b) reprezentujące jakiś obiektywny obraz sytuacji w firmie.

    Jeśli chodzi a), to stosujące kryterium "odrzucamy oceny skrajne" nie
    osiągniesz żadnego celu i nic z tego nie wynika, analogicznie możesz
    zastosować kryterium "odrzucamy wpisy nieparzyste" czy "odrzucamy wpisy
    zawierające tekst "ala ma kota"". Jeśli chodzi o b) to po pierwsze musisz mieć
    pewne a), a po drugie musiałbyś mieć przekrój ocen pochodzący od jakiegoś
    sensownego zbioru osób i na podstawie tego zbioru zbudować jakiś sensowny i
    obiektywny obraz firmy.

    Tego celu żadną miarą nie osiągniesz biernie czekając na wpisy osób, które
    chcą się wpisac i stosując jakieś wyssane z palca kryteria "obiektywności".

  • 3. Data: 2006-09-09 15:24:40
    Od: m...@g...com

    Tomek wrote:

> [...]
    > powinny obowiazywac aby informacje w nim zawarte byly obiektywne i nie
    > opluwaly (niemal wylacznie) danych firm. Podkreslam "bez nadmiernego

    Jak dla mnie wiarygodność tego da się osiągnąć tylko jeżeli osoby te będą
    musiały mieć w profilu zapisane swoje prawdziwe dane (niekoniecznie te dane
    muszą być dostępne publicznie), i jeżeli te dane będą jakoś weryfikowane.

    niestety to spowoduje że serwis nie będzie się cieszył szaloną
    popularnością :)

    p. m.

  • 4. Data: 2006-09-14 17:48:55
    Od: "stokrotka" <o...@a...pl>

> [...]
    > powinny obowiazywac aby informacje w nim zawarte byly obiektywne i nie
    > opluwaly (niemal wylacznie) danych firm. Podkreslam "bez nadmiernego
    Tamten serwis był dobry, ale skoro go zlikwidowali,
    to pewnie nie da się tego zrobić tanio, jego serwer był zdaje się płatny,
    może to było powodem likwidacji?

    Opluwaniu nie zapobiegniesz.
    Zresztą dobrej opini o dobrej firmie nikt myślący nie napisze, bo po co?
    Żeby mieć większą konkurencję? A i zaraz by się znalazł jakiś psuj, co by
    robił wszystko żeby zepsuć. Tak jest i już. Więc dobrej opini nie powinieneś
    znaleźć, ale te złe mogą być złe i gorsze.

    --
    (tekst w nowej ortografi: ó->u , ch->h ,rz->ż lub sz)
    Ortografia to NAWYK, często nielogiczny,