PracaGrupypl.praca.dyskusje › Własna działalność (os. fizyczna) - jak się rozliczać?

  • 1. Data: 2006-09-09 07:48:45
    Temat: Własna działalność (os. fizyczna) - jak się rozliczać?
    Od: jacknn <j...@k...net.pl>

    Siemka... Jestem po I-wszym miesiącu działalności gospodarczej. Niestety
    buraki w US zgubili mój wniosek zgłaszający mnie jako płatnika VAT (bez
    komentarza) więc jestem zareestrowany jako osoba nie będąca płatnikiem
    VAT (dopiero nim będę od października :[ )...

    W związku z powyższym nie wystawiam żadnych faktur a tym samym nie mam
    żadnych przychodów... Pierwszą fakturę i przychód uzyskam dopiero w
    październiku...

    W związku z powyższym czy mam zdawać jakieś comiesięczne dokumenty do
    skarbówki? Do ZUS już wysłałem DRA i przesłałem stosowny przelew na
    składki...

    Jeśli tak to JAKIE dokumenty przekazuje się do skarbówki (stosuję
    książkę przychodów i rozchodów)...

  • 2. Data: 2006-09-09 08:50:00
    Od: "vertret" <v...@o...pl>

    Użytkownik "jacknn" <j...@k...net.pl> napisał w wiadomości

    > Niestety buraki w US zgubili mój wniosek zgłaszający mnie jako płatnika VAT

    A cóż cie obchodzi, że oni zgubili. Pokazujesz im kopie wniosku z ich
    potwierdzeniem odbioru i masz z głowy problem.
    A tak poza tym. to lepiej zapytać na pl.soc.prawo.podatki

    --
    vertret