PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zwolnienie pracownika ze świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia

  • 1. Data: 2006-09-08 19:39:15
    Temat: Zwolnienie pracownika ze świadczenia pracy w okresie wypowiedzenia
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    Wypowiedzieliśmy pracownikowi umowę o pracę. Okres wypowiedzenia wynosi trzy
    miesiące - od 1 września do 30 listopada. W tym okresie pracownik ma
    wykorzystać przysługujący mu urlop, a w pozostałych dniach chcemy zwolnić go
    ze świadczenia pracy. Czy zwolnienie pracownika ze świadczenia pracy wymaga
    zgody pracownika? Jak prawidłowo to zrobić? jaka podstawa prawna?

  • 2. Data: 2006-09-08 19:50:41
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:edsgta$1i1$1@inews.gazeta.pl Ania <a...@g...pl>
    pisze:

> [...]
    > zwolnić go ze świadczenia pracy. Czy zwolnienie pracownika ze
    > świadczenia pracy wymaga zgody pracownika? Jak prawidłowo to zrobić?
    Google się popsuło? Czy obsłużyć nie umiecie?
    No dobra, macie, nie chciało mi się skracać, w końcu nie wszystko pod nos
    trzeba podstawiać:
    http://www.prawo.egospodarka.pl/9158,Wypowiedzenie-u
    mowy-o-prace-a-zwolnienie-z-obowiazku-swiadczenia-pr
    acy,1,34,3.html

    Jotte

  • 3. Data: 2006-09-08 19:51:05
    Od: "candina" <candina[malpa]@o2.pl>

    > Czy zwolnienie pracownika ze świadczenia pracy wymaga
    > zgody pracownika? Jak prawidłowo to zrobić? jaka podstawa prawna?

    W tresci wypowiedzenia powinien byc taki zapis bez podania podstawy prawnej.
    Napewno kazdy pracownik sie na to zgodzi ;-)

  • 4. Data: 2006-09-08 20:19:55
    Od: "Ania" <a...@g...pl>

    dzieki :-)