PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy.com

  • 21. Data: 2006-06-20 21:05:08
    Temat: Re: pracownicy.com
    Od: w...@o...eu

    > ano!

    Pewnie nie uruchomia. Teraz jest przekierowanie ze strona zawieszona bo
    zalegala byc moze z oplatami. No coz, pewnie wlasciciel dobil targu z
    osoba zainteresowana zeby ten serwis zamknac i po sprawie.

    Ponizej link emulowy do opinii o comarch - stan na 4 kwietnia.

    <a
    href="ed2k://|file|pracownicy_com%20-%20comarch_03kw
    i2006.htm|153430|FD8430636FB6E8B4C1AEB84F0FE15C63|/"
    >pracownicy_com
    - comarch_03kwi2006.htm</a>

  • 22. Data: 2006-06-23 15:42:38
    Od: "Janusz" <j...@p...onet.pl>

    Witaj.

    Prosiłbym Cię jeśli to tylko możliwe o wysłanie mi tej wersji offline strony (
    szczególnie o ComArch ) na email: j...@p...onet.pl

    Na emule niestety nie moge jakos sie doszukac :/

    Z gory dzieki i pozdrowienia ! :)

  • 23. Data: 2006-06-27 21:17:55
    Od: w...@o...eu

    Janusz napisał(a):
    > Prosiłbym Cię jeśli to tylko możliwe o wysłanie mi tej wersji offline strony (
    > szczególnie o ComArch ) na email: j...@p...onet.pl

    Masz przekroczona quote na koncie