PracaGrupypl.praca.dyskusje › pracownicy.com

  • 11. Data: 2006-06-10 16:32:14
    Temat: Re: pracownicy.com
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    > Kolejna osoba, ktora nie jest w stanie swym umyslem odroznic powaznego pytania
    > od zartu? I to dwukrotnie?!

    czy jest ktos z Toba wytrzymuje chociaz 2 min?<rotfl>

    > Ale jesli ci juz tak zalezy - wszyscy ktorych znam i otarli sie o comarch,
    > sp...i z tej firmy nim minely 3 lata ich stazu. Taka firma - takie place -
    > taki klimat.

    Moi znajomi jakos pracuja i sobie chwala. Place rowniez. Realizuja
    m.in. zagraniczne wyjazdowe projekty. Tyle, ze pracuja jako
    specjalisci, a nie absolwenci do "(przynies && zanies && pozamiataj &&
    zakoduj && sprawdz) || nie-podoba-sie-to-zmiataj".

    > A oparcie firmy na sfrustrowanych studentach zawdziecza comarch
    > nikomu innemu jak twojemu ulubiencowi

    Comarch stoi specjalistami, kierujacymi praca kiepsko oplacanych
    robotnikow umyslowych (klepaczy kodu). Normalne. Jak w kazdej innej
    firmie.

    A Filipiak nie jest moim ulubiencem. Czemu przypisujesz komus innemu
    urojone poglady?

    --

    glos

  • 12. Data: 2006-06-10 17:09:34
    Od: "a a" <o...@g...pl>

    > czy jest ktos z Toba wytrzymuje chociaz 2 min?<rotfl>
    Pewnie ;-)

    > Moi znajomi jakos pracuja i sobie chwala. Place rowniez. Realizuja
    > m.in. zagraniczne wyjazdowe projekty.
    Dobre! Faktycznie to cos wyjatkowego <rotfl> A diety do sloika?

    > Comarch stoi specjalistami, kierujacymi praca kiepsko oplacanych
    > robotnikow umyslowych (klepaczy kodu). Normalne. Jak w kazdej innej
    > firmie.
    Gratuluje pogladow

  • 13. Data: 2006-06-10 17:09:45
    Od: "Ori" <o...@g...pl>

> [...]

    > Comarch stoi specjalistami, kierujacymi praca kiepsko oplacanych
    > robotnikow umyslowych (klepaczy kodu). Normalne. Jak w kazdej innej
    Gratuluje pogladow

  • 14. Data: 2006-06-10 17:47:09
    Od: "glosnetu" <g...@p...onet.pl>

    Ori napisał(a):

    > Pewnie ;-)

    > Dobre! Faktycznie to cos wyjatkowego <rotfl> A diety do sloika?

    w przeciwienstwie do Ciebie nie interesuje mnie zagladanie do cudzych
    kieszeni.

    > Gratuluje pogladow

    takie sa fakty. Mozna je lubic lub nie, ale tak wyglada polska
    korporacyjna rzeczywistosc.

    Skadinad, widze, ze dla wzmocnienia sily przekazu piszesz podwojne
    komentarze. Czyzby frustracja? <rotfl>
    --

    glos

  • 15. Data: 2006-06-10 18:27:52
    Od: "ori" <o...@g...pl>

    > takie sa fakty. Mozna je lubic lub nie, ale tak wyglada polska
    > korporacyjna rzeczywistosc.

    Jest akurat na rynku wiele firm, w ktorych ci "robotnicy umyslowi" zarabiaja
    znacznie wiecej niz comarchowi "specjalisci". I dlatego ludzie odchodza -
    wystarczy sie poorientowac nieco w sytuacji, pojsc na kilka rozmow...
    A jezeli ktos jest zadowolony... To super! Przeciez o to glownie chodzi w
    zyciu

  • 16. Data: 2006-06-10 21:11:02
    Od: w...@o...eu

    Piotr napisał(a):
    > A co kolejny co po 3 miesiącach pracy w Comarch myśli że jest specjalistą od
    > Oracla itp.?

    Nie, specjalista od oracle'a stalem sie dopiero po 3 latach pracy w
    comarch. Przed odejsciem zrobilem certyfikaty OCP.

    > Znam takich. A Filipiak to chyba ma jednak więcej rozumu niż Ty.

    Niewatpliwie wiecej. Ja nie twierdze ze to glupi gosc. Ale denerwuje
    mnie ze nie uznaje on swobody wypowiedzi i wszystkim chce zatkac gebe.

    pozdr,

  • 17. Data: 2006-06-10 21:46:18
    Od: w...@o...eu

    ori napisał(a):
    > Jest akurat na rynku wiele firm, w ktorych ci "robotnicy umyslowi" zarabiaja
    > znacznie wiecej niz comarchowi "specjalisci". I dlatego ludzie odchodza -

    Dokladnie. Po przejsciu z comarch do innej firmy dostalem dwa razy
    wieksza pensje a i nikt nie oczekiwal ze bede siedzial po 10 godzin (w
    przeciwienstwie do comarchu).

    pozdr,

  • 18. Data: 2006-06-14 06:25:58
    Od: " gok" <g...@g...pl>

    Komuś jak zwykle przeszkadzało kilka słów prawdy.

  • 19. Data: 2006-06-19 21:26:25

    Kiedy do cholery uruchomią te stronę na nowo!!!!!!!!!!!!!!

  • 20. Data: 2006-06-20 15:38:36
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    o...@g...pl napisał(a):
    > Kiedy do cholery uruchomią te stronę na nowo!!!!!!!!!!!!!!

    ano!

    p. m.