PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca we Wloszech

  • 1. Data: 2003-03-27 11:26:33
    Temat: praca we Wloszech
    Od: "blue" <k...@w...pl>

    Chce wyjechac do pracy we Wloszech i mam w zwiazku z tym pytanie- bo
    teoretycznie wszystko ladnie wyglada ale najlepiej to uslyszec od kogos kto
    faktycznie juz to przezyl..konkretnie chodzi mi o prace przy zbiorze
    winogron(wymagaja prawa jazdy B i T wiec chyba tez chodzi o jakies
    przewozenei tych owocow)- to dla faceta i o prace przy sortowaniu owocow-to
    dla kobitki. kazda praca fizyczna jest ciezka ale chcialabym wiedziec czy
    jest bardzo bardzo ciezko ze po 3 tygodniach chce sie wiac:) (jak np moj
    kuzyn przy zbiorze pomidorow)czy da sie wytrzymac? jest to wyjazd
    organizowany przez pewna firme gdzie niby wlasciciel winiarnii zapewnia
    zakwaterowanie itd.. jesli ktos z was byl to mzoe mniej wiecej napisze tez
    mi o warunkach zakwaterowania.i mniej wiecej jakie stawki placa chce to
    skonfrontowac z tym co oferuje ta firma.

    a moze polecicie mi jakis sparwdzone firmy ktore zalatwiaja taka prace??

    z gory dziekuje za jakiekolwiek cenne wskazowki:)