PracaGrupypl.praca.dyskusje › Wolentariat

  • 1. Data: 2003-03-27 12:12:12
    Temat: Wolentariat
    Od: "Magdalena" <g...@N...gazeta.pl>

    Witam grupę.

    Jestem zainteresowana pracą na wolentariacie w szpitalu, jestem osobą
    bezrobotną zarejestrowaną w Urzędzie Pracy. Mam wykształcenie medyczne i
    szukam wolentariatu w Służbie Zdrowia. Może ktoś wie w jaki sposób załatwiać
    tą sprawę i z kim rozmawiać. Czy z tytułu podięcia pracy na wolentariacie
    będę ponosić dodatkowe koszty związane z ubezpieczeniem. Proszę bardzo o
    odpowiedź i niezbędne wskazówki.

    Magdalena.

  • 2. Data: 2003-03-27 12:24:10
    Temat: Re: Wolentariat
    Od: "Vei" <a...@g...pl>

    > Jestem zainteresowana pracą na wolentariacie w szpitalu,

    chyba chodzi ci o wolontariat...

  • 3. Data: 2003-03-27 23:27:58
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl>

    Vei napisał:

    > chyba chodzi ci o wolontariat...

    Ja znam jeszcze jedna odmiane - woluntariat.

    Co do pytania - dopoki nie ma ustawy o wolontariacie, dopoty jest wolna
    amerykanka - zwyczajowo chyba nie jestes ubezpieczony, ale skoro nie
    zarabiasz (i nie jestes zatrudniony - wolontariat w Polsce nie jest
    regulowany zadnymi przepisami, wiec i o forme prawna trudno) to mozesz
    byc dalej zarejestrowany w UP i miec ubezpieczenie zdrowotne (dobrowolne
    poza UP to ok. 200 zl/msc). Poszukaj w portalu GW, jezeli Ci sie nie uda
    (!!!) to sprobuje przeslac Ci dodatek o wolontariacie z grudnia 2002 -
    podkreslam poszukaj, bo troche roboty z OCR i formatowaniem bede przy
    tym mial.

    Flyer

  • 4. Data: 2003-03-28 06:57:18
    Temat: Odp: Woluntariat
    Od: "*madzik*" <b...@b...op.pl>

    Użytkownik Flyer <f...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b601eg$7s$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
    mozesz
    > byc dalej zarejestrowany w UP i miec ubezpieczenie zdrowotne

    A bywaje tez przypadki, ze placi sie koledze z gabinetem prywatnym,
    aby nas wykazal jako pracownikow, i wtedy idziemy na woluntariat do
    szpitala, ktory wowczas nie boi, ze bedziemy chcieli etat i szybciej
    nas na ten woluntariat przyjmie...

    --
    Pozdrawiam cieplutko,
    Magda

    Pamiętaj o głodnych dzieciach: http://www.pajacyk.pl

  • 5. Data: 2003-03-28 07:09:16
    Od: "KaeL" <k...@...pl>

    Moja mama jest na emeryturze i właśnie umawia się w Fundacji dla dzieci z
    chorobami raka w W-wa.
    Tam podobna pracują tez inni (młodzi) wolOntariusze (;)).
    Mam się jej spytać o jakieś szczegóły?
    Pozdr,
    --
    KaeL
    Wytnij tekst pomiędzy znakami _ (włącznie) z adresu

  • 6. Data: 2003-03-28 08:38:15
    Od: "schizorenia" <s...@p...fm>

> [...]
    > będę ponosić dodatkowe koszty związane z ubezpieczeniem. Proszę bardzo o

    ----------
    Magdaleno,

    mysle, ze z praca jako wolontariuszka nie bedziesz miec problemu, tym
    bardziej w sluzbie zdrowia, gdzie etatow niet a kazda para rak do pracy sie
    przyda. pisze, bo sama tez mam wyksztalcenie medyczne i pracowalam w takiej
    formie.
    probuj! zareczam, ze warto! po odbyciu wolontariatu popros pracodawce o
    wystawienie Ci referencji.
    wyszukalam tez cos takiego jak "umowa wolontariacka". popatrz pod adresem:
    http://www.1praca.gov.pl/wolontariat.php?id_doc=93

    pozdrawiam i zycze sukcesow

    renia

  • 7. Data: 2003-03-28 08:39:19