PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca wakacyjna dla studentow na Zachodzie

  • 1. Data: 2003-03-27 01:10:42
    Temat: Praca wakacyjna dla studentow na Zachodzie
    Od: "Rafał Zawierta" <r...@i...pl>

    Witam.
    Szukam osoby ktora ma takie doswiadczenia za soba.
    Generalnie chcialbym sie dowiedziac, jak sie takich ofert szuka

    zapraszam na priv albu na news

    ra_v

  • 2. Data: 2003-03-27 21:35:06
    Temat: Re: Praca wakacyjna dla studentow na Zachodzie
    Od: Traper <t...@W...pl>

    Pewnego pięknego dnia: Thu, 27 Mar 2003 02:10:42 +0100,
    osoba :"Rafał Zawierta" <r...@i...pl> napisał(a):

    >Witam.
    >Szukam osoby ktora ma takie doswiadczenia za soba.
    >Generalnie chcialbym sie dowiedziac, jak sie takich ofert szuka

    To zależy jak praca cię interesuje.

    Ja przykładowo wraz znajomym, pracowałem w Holandii w rolnictwie. W
    wakacje (2001r.) spakowaliśmy plecaki i pojechaliśmy stopem do
    Holandii w ciemno. Pracę na czarno znaleźliśmy przy plewieniu róż i
    innych roślinek.
    Jedną pracę znaleźliśmy chodząc i pytając po farmach, drugą
    holenderski farmer przyjechał na camping i sam zaproponował z czego
    oczywiście skorzystaliśmy :).

    Pozdrawiam

    Traper.