PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV i LM - wzory w j.angielskim.

  • 1. Data: 2003-03-27 09:11:30
    Temat: CV i LM - wzory w j.angielskim.
    Od: "Monika Krause" <m...@z...pl>

    Witam,
    poszukuję ciekawych wzorów CV i listu motywacyjnego w j. angielskim, w sieci
    nie znalazłam nic interesującego :-( , może ktoś poratuje mnie jakimis
    namiarami na ciekawe strony www?

    pozdrawiam,
    MK

  • 2. Data: 2003-03-28 15:07:40
    Temat: Re: CV i LM - wzory w j.angielskim.
    Od: "dorotam" <d...@c...pl>

    > poszukuję ciekawych wzorów CV i listu motywacyjnego w j. angielskim, w sieci
    > nie znalazłam nic interesującego :-( , może ktoś poratuje mnie jakimis
    > namiarami na ciekawe strony www?

    Na stronie http://www.cedefop.eu.int/transparency/cv.asp można znaleźć
    wzory cv odpowiadające standardom UE w trzynastu jezykach.
    Powodzenia
    Dorota

  • 3. Data: 2003-03-31 06:34:11
    Od: "Monika Krause" <m...@z...pl>

    Użytkownik "dorotam" <d...@c...pl> napisał w wiadomości

    > Na stronie http://www.cedefop.eu.int/transparency/cv.asp można znaleźć
    > wzory cv odpowiadające standardom UE w trzynastu jezykach.
    > Powodzenia
    > Dorota

    dziękuję :-)

  • 4. Data: 2003-03-31 18:40:28
    Od: "lucilla" <l...@N...gazeta.pl>

    proponuje podac w googlu "resume sample". Ja znalazlam sporo ciekawych cv i
    listow. Nie moge podac ci bezposrednich linkow, bo ich nigdzie nie
    zapisalam...

    Powodzenia