PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w telemarketingu-czym to się je? :-)

  • 1. Data: 2002-06-03 20:04:09
    Temat: praca w telemarketingu-czym to się je? :-)
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    no właśnie jak w temacie.Pewna firma chce mnie w dziale telemarketingu.I mam
    wątpliwości o co tak na prawde chodzi...
    proszę o jakieś info na ten temat
    sebur

  • 2. Data: 2002-06-03 20:24:55
    Temat: Odp: praca w telemarketingu-czym to się je? :-)
    Od: "glos" <g...@p...onet.pl>

    Użytkownik sebur <s...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:adgi41$hfm$...@n...onet.pl...
    > no właśnie jak w temacie.Pewna firma chce mnie w dziale telemarketingu.I
    mam
    > wątpliwości o co tak na prawde chodzi...
    > proszę o jakieś info na ten temat

    W duzym skrocie - chodzi o to, ze bedziesz dzwonil po ludziach/firmach i n
    amawial ich do kupienia czegos tam.
    Dzwonic bedziesz z firmy, nie na wlasny koszt, pocieszajace ;) Taka inna o
    dmiana akwizytora.

    IMHO to wredny rodzaj pracy, szczegolnie jesli placa Ci od pozyskanych kli
    entow, choc mam znajomego, ktory pracuje tak w Panoramie Firm i sobie bardzo
    to chwali.

    pozdrawiam,

    glos

  • 3. Data: 2002-06-03 20:32:49
    Temat: Re: praca w telemarketingu-czym to się je? :-)
    Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl>

    Użytkownik "sebur" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > no właśnie jak w temacie.Pewna firma chce mnie w dziale telemarketingu.I
    mam
    > wątpliwości o co tak na prawde chodzi...
    > proszę o jakieś info na ten temat

    Sama kiedys trafilam na spotkanie wlasnie w sprawie tak nazwanej pracy. Na
    spotkaniu wyjasniono mi, ze moim zadaniem bedzie telefonowanie do podanej
    listy prawdopodobnych klientow i zachecanie do uslug i produktow firmy.
    Wygladalo to na akwizycje przez telefon. Nie wykorzystalam szansy i nie
    zdecydowalam sie na prace u nich.

    Mozliwe, ze twoja praca bedzie polegala na czyms innym. Radze dokladnie sie
    wypytac jak ma to wygladac i dokonac bardzo szczegolowego zapisu w zakresie
    obowiazkow.

    Zycze powodzenia w poszukiwaniu pracy :)))

    Valentine

  • 4. Data: 2002-06-05 21:11:15
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    To sie ładnie nazywa pozyskiwanie klientów przez telefon w siedzibie
    pracodawcy :). Musisz sie do tego nadawac i umieć wciskać bajer przez
    telefon :), a i gardło od tego wysiada :)
    Wynagrodzenie jest przewaznie prowizyjne :(.