PracaGrupypl.praca.dyskusje › Jak liczyć urlop?

  • 1. Data: 2002-06-03 20:10:41
    Temat: Jak liczyć urlop?
    Od: ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl>

    Osoba zatrudniona na umowę na czas okreslony na 3 m-ce? Czy należy jej się
    jakis urlop wypoczynkowy po 1 m-cu? Wcześniej była zatrudniona 1 miesiąc na
    umowę zlecenie i 2 m-ce na czas okreslony. Czy to ma jakieś znaczenie?

  • 2. Data: 2002-06-04 11:16:55
    Temat: Re: Jak liczyć urlop?
    Od: "Bea" <b...@d...com.pl>

    Użytkownik ".:: Wojtek ::." <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Osoba zatrudniona na umowę na czas okreslony na 3 m-ce? Czy należy jej się
    > jakis urlop wypoczynkowy po 1 m-cu?

    nie

    > Wcześniej była zatrudniona 1 miesiąc na
    > umowę zlecenie i 2 m-ce na czas okreslony. Czy to ma jakieś znaczenie?

    urlop wypoczynkowy przysługuje po 6 miesiącach zatrudnienia na umowę o
    pracę !!!
    wymiar tego urlopu zależy od stażu pracy (wlicza się tu szkołę)
    i może wynosić 9 albo 10 dni (połowa wymiaru jaki będzie przysługiwał po
    roku pracy)
    Reszta urlopu dopiero po przepracowaniu roku .

  • 3. Data: 2002-06-12 16:08:09
    Od: ".SlaWek." <s...@p...pl>

    Użytkownik "Bea" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    wiadomości

    > nie

    > urlop wypoczynkowy przysługuje po 6 miesiącach zatrudnienia na umowę o

    w każdej nowej pracy?
    tzn. chodzi mi o to, że pracuję już łącznie ponad 4 lata, nie mam przerw w
    ciągłości, a w ostatniej firmie przepracowałem 3 miesiące... oznacza to że
    jakikolwiek urlop mogę wziąć dopiero za 3 miesiące? czy też np. 1/12
    należnego w danym roku za każdy miesiąc?

    Pozdrawiam
    .SłaWek.

  • 4. Data: 2002-06-13 07:23:35
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik ".SlaWek." <s...@p...pl> napisał w wiadomości
    > jakikolwiek urlop mogę wziąć dopiero za 3 miesiące? czy też np. 1/12

    Nie, urlop przysługuje proporcjonalnie - czyli w tym przypadku 3/12. Przy
    czym nie musi być po jakimś okresie przepracowanym. Możesz (jeżeli
    oczywiście pracodawca się na to zgodzi) zacząć pracę od urlopu.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 5. Data: 2002-06-15 14:04:55
    Temat: Odp: Jak liczyć urlop?
    Od: "Andrzej" <a...@a...pl>

    Jesli pracownik wczesniej nie pracował i nie ma łącznie przepracowanego
    okresu 6 miesięcy( na umowe o pracę) nie nalezy mu się jeszcze urlop Prawo
    do pierwszego urlopu uzyskuje po przepracowaniu (łcznie u wszystkich
    przcodawców) po 6 miesiącach

  • 6. Data: 2002-06-17 08:03:22
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Andrzej" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Jesli pracownik wczesniej nie pracował i nie ma łącznie przepracowanego

    Przeczytałeś post, na który odpowiadasz?

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775

  • 7. Data: 2002-06-17 13:20:58
    Od: "Andrzej" <a...@a...pl>

    tak a o co Ci chodzi mozesz jasniej?

    Użytkownik Kaizen <x...@c...sz> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aek501$ehh$...@n...tpi.pl...

  • 8. Data: 2002-06-17 15:32:33
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    > tak a o co Ci chodzi mozesz jasniej?

    "tzn. chodzi mi o to, że pracuję już łącznie ponad 4 lata, nie mam przerw "

    Więc odpowiadasz lekko nie na temat.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775