PracaGrupypl.praca.dyskusje › Za duzo grafikow?

  • 1. Data: 2002-06-03 15:36:09
    Temat: Za duzo grafikow?
    Od: "Rafal Neumann" <n...@s...pl>

    Skad sie wzial taki wysyp grafikow,webmasterow i tych specjalistow od
    PHP/MySQL?
    Co 3 ogloszenie na praca oferowana i szukana dotyczy wlasnie tej
    specjalnosci,jak oceniacie
    mozliwosci rozwoju zawodowego i zarobkow, w tej dziedzinie w Polsce i
    zagranica?(Anglia,Niemcy etc) Moj znajomy chce sie zajac ta dziedzina i
    pracowac za granica.

    Rafal

  • 2. Data: 2002-06-03 16:12:00
    Temat: Re: Za duzo grafikow?
    Od: "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl>

    Użytkownik "Rafal Neumann" <n...@s...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > mozliwosci rozwoju zawodowego i zarobkow, w tej dziedzinie w Polsce i
    > zagranica?(Anglia,Niemcy etc) Moj znajomy chce sie zajac ta dziedzina i

    IMO nie ma wysypu grafików... jest wysyp "grafików komputerowych" i to
    kiepskich...
    a różnica między grafikiem a grafikiem komputerowym jest mniej więcej taka
    jak między malarzem a malarzem pokojowym ;)

    A możliwości rozwoju itd zależna sa od talentu zdolności uczenia się i
    znajomości współczesnej technologii...

  • 3. Data: 2002-06-04 06:51:04
    Od: "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com>

    "Piotr Żebrowski" <p...@o...com.pl> wrote in message

    > Użytkownik "Rafal Neumann" <n...@s...pl> napisał w
    [cut] Skad sie wzial taki wysyp grafikow,webmasterow i tych specjalistow od
    PHP/MySQL?

    Zastanawiajace jest to, ze wiekszosc ludzi uwazajacych sie za specjalistow
    php/mysql "programuje" wykorzystujac gotowce typu phpnuke, itd...

    > IMO nie ma wysypu grafików... jest wysyp "grafików komputerowych" i to
    > kiepskich...

    Calkowicie sie zgadzam. To, ze ktos umie UZYWAC np. photoshopa, nie znaczy,
    ze jest grafikiem. Z powodow zawodowych, raz na jakis czas mam okazje
    przeprowadzac rozmowy kwalifikacyjne takze na to stanowisko. Srednio na
    ogloszenie przychodzi ok. 30 odpowiedzi (Krakow). Sposrod tych 30, 20 osob
    wrecz sie kompromituje, 5 przedstawia sredni poziom, z 3 mozna wiazac
    nadzieje ....

    pzdrw
    JSR

  • 4. Data: 2002-06-04 21:21:31
    Od: "Sebol" <l...@s...pl>

    Użytkownik "Jack's Smirking Revenge" <m...@h...com> napisał w
    wiadomości news:adho2t$j5m$1@news.tpi.pl...

> [...]
    > ogloszenie przychodzi ok. 30 odpowiedzi (Krakow). Sposrod tych 30, 20 osob
    > wrecz sie kompromituje, 5 przedstawia sredni poziom, z 3 mozna wiazac

    jezeli za kazdym razem masz taka komedia to rozpocznij od wyrzucenia na
    zbity .... osoby ktora pisze takie kiepskie i niejednoznaczne ogloszenia.
    Albo lepiej niech za kare sam odsiewa te 10% :P

    --
    l...@s...pl
    gg 1287117