PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w sobot

  • 1. Data: 2003-07-08 06:10:25
    Temat: praca w sobot
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Zgodnie z regulaminem pracy sobota jest dniem wolnym od pracy. Za pracę w
    sobotę 12 godzin jaki należy się dodatek 50 czy 100%
    z góry dziękuję za odpowiedź
    Magda

  • 2. Data: 2003-07-08 08:14:49
    Temat: Re: praca w sobot
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    >
    >Witam. Przeczytaj będziesz wiedzieć. Pozdrawiam.

    >Art. 134. § 1. Za pracę w godzinach nadliczbowych, oprócz normalnego
    wynagrodzenia, przysługuje dodatek w wysokości:
    1) 50 proc. wynagrodzenia - za pracę w godzinach nadliczbowych przypadających w
    dni powszednie oraz w niedziele i święta będące dla pracownika dniami pracy
    zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy,
    2) 100 proc. wynagrodzenia - za pracę w godzinach nadliczbowych przypadających
    w nocy, w godzinach nadliczbowych w niedziele i święta nie będące dla
    pracownika dniami pracy zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy, a
    także w godzinach nadliczbowych przypadających w dniu wolnym od pracy
    udzielonym w zamian za pracę w niedzielę lub w święto będące dla pracownika
    dniami pracy zgodnie z obowiązującym go rozkładem czasu pracy.

  • 3. Data: 2003-07-08 08:40:13
    Od: "Alicja" <a...@o...pl>

    > Zgodnie z regulaminem pracy sobota jest dniem wolnym od pracy. Za pracę
    > sobotę 12 godzin jaki należy się dodatek 50 czy 100%
    > z góry dziękuję za odpowiedź
    Zgodnie z regulaminem wewnetrznym firmy czy przepisami. Zgodnie z przepisami
    jest jeden dzien powszedni wolny od pracy. Czy to jest sobota czy
    poniedzialek czy sroda to nie ma znaczenia. Inaczej jest jesli w umowie masz
    napisane, że bedziesz pracowala przez 6 dni powszednich w tygodniu, bo
    wowczas podane wynagrodzenie obejmuje te prace
    Alicja

  • 4. Data: 2003-07-08 20:18:09
    Od: "PIECIA" <b...@g...pl>

    Zgodnie z regulaminem to mozecie wielu tzw. szefow w d*** pocalowac. Wiem,
    bo przerabialem. Kiedy grzecznie zazadalem wyplaty za godziny nadliczbowe
    szef jednoznacznie dal mi do zrozumienia ze albo sie zamkne albo moge sie
    pakowac.
    Niestety, to polska rzeczywistosc.

    P.

  • 5. Data: 2003-07-09 05:48:10
    Od: "J.R." <jromanowska[usun]@schr.gov.pl>

    Użytkownik "PIECIA" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > szef jednoznacznie dal mi do zrozumienia ze albo sie zamkne albo moge sie

    tu akurat wyjątek - poiwterdzający regułę???
    Pracodawca chce zapłacić, stąd pytanie o obowiązujące przepisy.
    Dzięki za wyjaśnienia.
    Magda