PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w pradze czeskiej

  • 1. Data: 2005-06-08 19:20:06
    Temat: praca w pradze czeskiej
    Od: Ernest Raspberry <e...@g...com>

    Witam,

    Nawiazalem kontakt z SUNem w Pradze w sprawie pracy jako
    inzynier ds. Unix i niskopoziomowego programowania w Solarisie.
    Zaproponowali spotkanie, pytaja o minimalne wymagania finansowe
    w euro i CZK. Nie bardzo wiem co odpowiedziec, gdyby rozmowy
    posunely sie do przodu musialbym jakos przeprowadzic tam rodzine
    (zone i 6 miesieczne dziecko).

    Nie wiem co odpowiedziec i czego moge oczekiwac, nie znam Czeskich
    realiow ani standardow w takich korporacjach. Moze ktos z Was wie
    na te tematy wiecej?

    --
    Ernest Raspberry

  • 2. Data: 2005-06-08 19:29:27
    Temat: Re: praca w pradze czeskiej
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Nie wiem co odpowiedziec i czego moge oczekiwac, nie znam Czeskich
    > realiow ani standardow w takich korporacjach. Moze ktos z Was wie
    > na te tematy wiecej?

    Jesli bedziesz tam programistą/specjalistą z zoną i dzieckiem na glowie
    to na "godne" utrzymanie musisz miec minimum 2 tys euro netto.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 3. Data: 2005-06-08 20:02:11
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2005 21:29:27 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    wklepał(-a):

    >Jesli bedziesz tam programistą/specjalistą z zoną i dzieckiem na glowie
    >to na "godne" utrzymanie musisz miec minimum 2 tys euro netto.

    To w Czechach tak drogo jest? Chyba, że przez "godne" rozumiesz "bardzo
    wygodne". ;)

  • 4. Data: 2005-06-08 20:37:40
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > To w Czechach tak drogo jest? Chyba, że przez "godne" rozumiesz "bardzo
    > wygodne". ;)

    Dokladnie to przez to rozumiem. Za IQ powinno dostawac sie cos, za co
    warto jest tego uzywac. A jesli sie IQ nie posiada, to mozna pisac
    dokumentacje do kodu pisanego przez posiadaczy IQ ;)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 5. Data: 2005-06-08 20:46:38
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 8 Jun 2005 22:37:40 +0200, KrzysiekPP <k...@n...op.pl>
    wklepał(-a):

    >Dokladnie to przez to rozumiem. Za IQ powinno dostawac sie cos, za co
    >warto jest tego uzywac. A jesli sie IQ nie posiada, to mozna pisac
    >dokumentacje do kodu pisanego przez posiadaczy IQ ;)

    No to nazywajmy rzeczy po imieniu, bo jeszcze ktoś pomyśli, że w Czechach
    wszystko jest kilka razy droższe niż u nas.

  • 6. Data: 2005-06-08 20:48:52
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > No to nazywajmy rzeczy po imieniu, bo jeszcze ktoś pomyśli, że w Czechach
    > wszystko jest kilka razy droższe niż u nas.

    Po prostu dla mnie osobiscie 2 tys euro netto jest warte tego, zeby
    wybyc do Czech. W PL moge pracowac za nizszą kwote.

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 7. Data: 2005-06-09 12:48:23
    Od: czarny <m...@f...art.pl>

    Ernest Raspberry napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Nawiazalem kontakt z SUNem w Pradze

    Zazdroszcze, bo mam takie male marzonko, ze pracuje i mieszkam
    w Pradze...
    Heh.
    Powodzenia wiec.

    --
    czarny
    [:::: usun xxx z adresu :: mystique at free.art.pl ::::]

  • 8. Data: 2005-06-10 14:25:35
    Od: "m@rio" <m...@w...pl>

    Użytkownik "czarny" <m...@f...art.pl> napisał w wiadomości

    > Zazdroszcze, bo mam takie male marzonko, ze pracuje i mieszkam
    > w Pradze...
    > Heh.
    > Powodzenia wiec.

    heh... tez zazdroszcze :) Praga jest piekna.

    Pozdrawiam
    mario

  • 9. Data: 2005-06-11 18:59:09
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Ernest Raspberry <e...@g...com> wrote:

    > Nawiazalem kontakt z SUNem w Pradze w sprawie pracy jako
    > inzynier ds. Unix i niskopoziomowego programowania w Solarisie.

    Z tego co obiło mi się o uszy, to raczej możesz się tam spodziewać
    maksymalnie dobrej pensji administratora z Warszawy (kilka tysięcy złotych).
    Pamiętaj także, że musisz wynając mieszkanie, utrzymanie dziecka kosztuje
    (lekarze, leki), czasami będziesz chciał pojechać/polecieć do Polski.
    Ogólnie - życzę powodzenia.

    --
    Przemysław Maciuszko
    Zurich based