PracaGrupypl.praca.dyskusje › Czy warto takie cos pisac w CV??

  • 1. Data: 2005-06-08 08:51:50
    Temat: Czy warto takie cos pisac w CV??
    Od: "pehapowiec" <p...@a...pl>

    Witam!

    Jezeli mam ogloszenie o prace, w ktorym wymagaja znajomosci Linuksa, badz
    administracji Linuksem, to czy warto w CV wpisac, ze jestem moderatorem
    jednego ze znanych for linuksowych? A jezeli tak, to jaki sposob to napisac -
    mam tutaj na mysli czy pisac to jako umiejetnosci praktyczne czy jak, czy
    podac adres tego forum??

    Pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedzi

    pehapowiec

  • 2. Data: 2005-06-08 09:08:55
    Temat: Re: Czy warto takie cos pisac w CV??
    Od: Michał <b...@l...pl>

    > (..) A jezeli tak, to jaki sposob to napisac -
    > mam tutaj na mysli czy pisac to jako umiejetnosci praktyczne czy jak, czy
    > podac adres tego forum??

    Moze jako 'Dzialalnosc spoleczna'? Albo 'Zainteresowania'? Link do
    strony forum tez sie przyda.

    Michal

  • 3. Data: 2005-06-08 09:35:16
    Od: "jaQbek" <j...@p...onet.pl>

    > Moze jako 'Dzialalnosc spoleczna'? Albo 'Zainteresowania'? Link do
    > strony forum tez sie przyda.
    JA bym to pisał jako doświadczenie. W końcu doświadczenie nabiera sie nie
    tylko przy pracy na etacie

  • 4. Data: 2005-06-08 09:49:09
    Od: "T.Omasz" <t...@x...xn--p-ela>

    Dnia Wed, 08 Jun 2005 10:51:50 +0200, pehapowiec

> [...]
    > napisac -
    > mam tutaj na mysli czy pisac to jako umiejetnosci praktyczne czy jak, czy

    Przede wszyskim "forów linuksowych" a nie "for".

    --
    "Chwalmy układ za upór i trud | Chwalmy układ scalony
    Chwalmy układ za upór i trud | I alleluja śpiewajmy mu"

  • 5. Data: 2005-06-08 15:39:20
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    pehapowiec napisał(a):

    > administracji Linuksem, to czy warto w CV wpisac, ze jestem moderatorem
    > jednego ze znanych for linuksowych?

    Sam fakt bycia moderatorem nie bardzo przekonuje do posiadania jakiś
    szczególnych umiejętności, czy szczególnej wiedzy (aczkolwiek w niektórych
    przypadkach przydaje się cierpliwość :).

    Moderowanie forów webowych sprowadza się zazwyczaj do kasowania bluzgów
    i przenoszenia tematów w bardziej odpowiednie kategorie, do czego moim
    skromnym zdaniem, wiedza podstawowa w danej dziedzinie w zupełności
    wystarcza.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 6. Data: 2005-06-08 15:47:02
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Wojciech Bańcer" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i przenoszenia tematów w bardziej odpowiednie kategorie, do czego moim
    > skromnym zdaniem, wiedza podstawowa w danej dziedzinie w zupełności

    Moderowanie jakiegos intensywnego forum poswieconego jakiemus tematowi jest
    zwykle 1) praca spoleczna zabierajaca czasem sporo czasu 2) "stanowiskiem",
    ktore sie otrzymuje jako aktywny i wiele wnoszacy uczestnik spolecznosci,
    ktory wyrobil sobie autorytet albo autor serwisu, na ktorym forum istnieje.
    1) to spolecznictwo, 2) - dowod szczerego zainteresowania tematem i jesli
    forum jest znaczace, a temat zbiezny ze stanowiskiem, to mozna umiescic,
    zwlaszcza jak jest sie dopiero uczniem, studentem czy absolwentem z niklym
    doswiadczeniem. Ewentualnie, nie w CV, a w LM.

    I.

  • 7. Data: 2005-06-08 16:24:54
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    Immona napisał(a):

    > Moderowanie jakiegos intensywnego forum poswieconego jakiemus tematowi jest
    > zwykle 1) praca spoleczna zabierajaca czasem sporo czasu

    A to przyznaję. Aczkolwiek te czyny sprowadzają się zazwyczaj do tych podanych
    wyżej. :)

    > 2) "stanowiskiem", ktore sie otrzymuje jako aktywny i wiele wnoszacy
    > uczestnik spolecznosci, ktory wyrobil sobie autorytet albo autor serwisu,
    > na ktorym forum istnieje.

    Jeżeli w taki sposób dostał tego moderatora, to moim zdaniem właśnie powinien
    zaakcentować ten fakt właśnie, a nie samą pozycję moderatora.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 8. Data: 2005-06-08 17:22:58
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    > A to przyznaję. Aczkolwiek te czyny sprowadzają się zazwyczaj do tych
    > podanych
    > wyżej. :)

    Wiekszosc "prac spolecznych" to proste prace, a czesto nudne i uciazliwe.
    Dodatnia informacja przekazywana przez "wykonywanie pracy spolecznej" to nie
    "wybitne kwalifikacje", ale "komus sie chce". Mnostwo ludzi moze wykonywac
    te zadania, niewielu sie chce, bo nie jest to zwiazane z bezposrednimi
    pieniedzmi. Oznacza to, ze ktos ma rowniez pozafinansowe motywacje do pracy
    (uznanie, sprawianie, ze ludzie czuja sie lepiej, idealy), a tacy ludzie sa
    zwykle atrakcyjniejsi niz tacy, ktorym zalezy tylko na kasie.

    > Jeżeli w taki sposób dostał tego moderatora, to moim zdaniem właśnie
    > powinien
    > zaakcentować ten fakt właśnie, a nie samą pozycję moderatora.

    "Wyrobilem sobie autorytet" to slowa nieweryfikowalne i mgliste. Kazdy moze
    miec o sobie mniemanie, ze sobie wyrobil autorytet. Otrzymanie czegos, co
    zalezy od decyzji innych osob, jakiejs grupy, jest "twardym" potwierdzeniem,
    ze cos w tym jest. problemem moze byc to, ze forow, list dyskusyjnych i tak
    dalej na kazdy temat jest w Sieci duzo i zdobycie jakiejs tam pozycji na
    ktoryms z nich czesto nie wymaga wiele zachodu, dlatego warto podkreslic
    czas pelnienia funkcji, ilosc uzytkownikow forum i informacje dowodzace
    znaczenia i prestizu forum/serwisu, zeby to nie wygladalo na rozpaczliwe
    wyszukiwanie sobie czegokolwiek z braku lepszych osiagniec.

    I.

  • 9. Data: 2005-06-08 17:44:39
    Od: Jarek Hirny <a...@h...pl>

    On Wed, 8 Jun 2005 17:47:02 +0200, Immona wrote:

> [...]
    > ktory wyrobil sobie autorytet albo autor serwisu, na ktorym forum istnieje.

    Jeszcze odbiorca CV/LM musi to wiedzieć. W co wątpię.

    Jarek
    --
    http://hell.pl/agnus/

    fewterer - A keeper of dogs or manager of a kennel

  • 10. Data: 2005-06-08 19:46:19
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "Jarek Hirny" <a...@h...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze odbiorca CV/LM musi to wiedzieć. W co wątpię.

    Fora i newsy czytuje wiecej osob niz na nie pisze i zawsze mozna akurat
    trafic. "Moderator forum [link]" to malo miejsca w cv, jesli ktos nie bedzie
    wiedzial, o co chodzi, po prostu to zignoruje i skupi sie na innych
    informacjach. Jesli bedzie wiedzial, moze to zaliczyc na plus. O ile cv nie
    jest przeladowane informacjami, to ryzyka nie ma, korzysc moze byc.

    I.