PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca na nie pełny etat

  • 1. Data: 2005-06-08 07:48:44
    Temat: Praca na nie pełny etat
    Od: "Wally" <w...@g...pl>

    Witam

    Mam propozycje przejścia z pełnego etetu na 2/3, przy pozostaniu przy
    dotychczasowej pensji. W związku z tym mam pytanie: Co to zmienia?
    Przy tej samej pensji składki na ZUS itp pozostaną te same. Urlop i chorobowe
    będzie tak samo płatne. Czy coś na tym jednak strace?

    pozdrawiam
    Wally

  • 2. Data: 2005-06-08 09:58:35
    Temat: Re: Praca na nie pełny etat
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Wally" <w...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    chorobowe
    > będzie tak samo płatne. Czy coś na tym jednak strace?

    Na pewno wymiar urlopu (2/3 z 26 dni przy maksymalnym urlopie) i inne rzeczy
    wyliczane jako pochodne pelnego etatu (nie przypominam sobie jakie jeszcze
    oprocz urlopu sa). Lepsze jest odwrotne wyjscie - umowe zachowaj na pelen
    etat a przychodz na 2/3*8h na dzien :-)

    MarP

  • 3. Data: 2005-06-13 14:43:44
    Od: "Maciek Kalbarczyk" <k...@g...pl>

    Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Wally" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > chorobowe
    > Na pewno wymiar urlopu (2/3 z 26 dni przy maksymalnym urlopie) [ciach]

    Ale do przepracowania będzie chyba także, 2/3 * liczba_godzin, w związku
    z tym urlopu dniowo będzie tyle samo. Mylę się?

    pozdrawiam
    Maciek Kalbarczyk

  • 4. Data: 2005-06-14 15:06:55
    Od: "MarP" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Maciek Kalbarczyk" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "MarP" <p...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Ale do przepracowania będzie chyba także, 2/3 * liczba_godzin, w związku
    > z tym urlopu dniowo będzie tyle samo. Mylę się?

    Zastrzeliles mnie, przyznam sie ze nie wiem, ale jestem sklonny przyznac Ci
    racje :-)

    MarP