PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w Lidl'u

  • 1. Data: 2005-06-08 20:35:03
    Temat: praca w Lidl'u
    Od: "emyo" <e...@g...pl>

    No właśnie...pytanie do osób które pracuja/pracowały w sieci Lidl'a. Jak
    wygląda codzienna praca, wady i zalety, zarobki? Dodam że chodzi mi o
    stanowiska od kierownika sklepu w górę.

    Thx i pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-06-09 16:59:46
    Temat: Re: praca w Lidl'u
    Od: "Adam" <...@...pl>

    Użytkownik "emyo" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
    > No właśnie...pytanie do osób które pracuja/pracowały w sieci Lidl'a. Jak
    > wygląda codzienna praca, wady i zalety, zarobki? Dodam że chodzi mi o
    > stanowiska od kierownika sklepu w górę.

    Heh..Czyzby chodzilo o stanowisko Regionalnego??
    Pytales co sie stalo z osoba (osobami) poprzednio zajmujacymi to
    stanowisko..?
    Zanim zaczniesz tam pracowac..wyspij sie za wszystkie czasy:)
    A zarobki??Zalezy jak na to patrzec,ale pozwalaja sie utrzymac bez liczenia
    do 1..

    Pozdrawiam,
    Adam