PracaGrupypl.praca.dyskusje › "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?

  • 91. Data: 2005-09-01 15:31:59
    Temat: Re: "praca w młodym zespole" - tj. do ilu lat?
    Od: IAl <i...@o...o2.pl>

    eth_0 wrote:

    > Myslisz ze ktos z "rzadu" zaglada na te "serwery"??? ;)

    A co? Ta grupa dyskusyjna, poswiecona szukaniu pracy przy 20% bezrobociu
    przyciaga chyba najwiecej luzi. Spece od socjotechniki nie przegapili
    takiej gratki...

    Co do drugiej czesci pytania to skoro gornicy mogli przyjsc pod Sejm i
    *kilofami* wyrwac kase dla siebie to dlaczego nie brac z nich przykladu?
    Trzeba nasladowac *skutecznych* by nie zostac banda *frustratow* - no nie?

    --
    IAl

  • 92. Data: 2005-09-01 16:02:24
    Od: IAl <i...@o...o2.pl>

    Immona wrote:

    > Powiesz mi, na kogo glosujesz? Ciekawi mnie, jaka partia przyciaga ludzi o
    > takich pogladach.

    Antydemokratyczna SLD i "gruba krecha" zupełnie zepsuły rynek partii
    politycznych w Polsce.
    Gdyby pachołki-moskwy i agenci SB zniknęli z krajobrazu politycznego na 10
    lat tak jak na Czechach to byśmy teraz nie byli kolonialnym rezerwuarem
    niewolniczej siły roboczej.

    > A ile ja mam lat, jasnowidzu? :)

    Akurat młodym ludziom najczęściej nie przeszkadza wiek partnerów w pracy, o
    ile ci są na poziomie (i np. rzeczywiście nie domagają się jakiegoś
    szczególnego szacunku dla siebie)

    Jak zaobsewowałem, najbardziej krzyczą o "młodych dynamicznych zespołach" ci
    którzy już wiekiem do tego nie pasują ale mają jakąś funkcję kierowniczą
    aby selekcjonować tak ludzi.
    Chyba zaświatały im ambicje aby odebrać Bogu część kompetencji albo
    wyobrażają sobie, że wykupili u Boga jakis szczególny abonament na wieczną
    młodość... Powinni się leczyć a nie przenosić tego do pracy.

    Jest taka śmieszna prawidłowość: "najmniejszy pies najgłośniej szczeka"

    --
    IAl