PracaGrupypl.praca.dyskusje › Praca w Policji

  • 1. Data: 2005-08-29 08:50:55
    Temat: Praca w Policji
    Od: "Rocco" <r...@g...pl>

    czesc

    Orientuje sie ktos ile moze byc chetnych na jedno miejsce do Policji?
    I czy egzaminy beda tylko w jednym z pieciu osrodkow (Katowice, Legionowo,
    Piła, Słupsk, Szczytno) ?
    Jestem w Bydgoszczy i bylem pewny ze egzaminy sie odbeda w Bydgoszczy a tu
    taki wybor z pieciu :)

    pozdr.

  • 2. Data: 2005-08-29 09:04:50
    Temat: Re: Praca w Policji
    Od: "..::h.n.r::.." <h...@o...pl>

    Użytkownik "Rocco" <r...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Piła, Słupsk, Szczytno) ?
    > Jestem w Bydgoszczy i bylem pewny ze egzaminy sie odbeda w Bydgoszczy a tu

    Witam, słyszałem, że 5... Pozdr.

  • 3. Data: 2005-08-29 15:22:36
    Od: Sebastian <o...@o...pl>

    Rocco wrote:
> [...]
    > Pi?a, S?upsk, Szczytno) ?
    > Jestem w Bydgoszczy i bylem pewny ze egzaminy sie odbeda w Bydgoszczy a tu

    nie wiem dokladnie ilu ale widzialem dzis okladke KUriera wlasnie w tym
    temacie i obawiam sie ze to bedzie duza ilosc! Powodzenia ;-) temat jest
    na pierwszej stronie http://www.kurier.lublin.pl/