PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w komisie samochodowym

  • 1. Data: 2002-09-13 13:38:01
    Temat: praca w komisie samochodowym
    Od: "sebur" <s...@p...onet.pl>

    Dostałem propozycje pracy w komisie, byłem na rozmowie i hmmm.........
    Otóż do moich obowiązków (specjalista ds handlowych) ma być aktywne
    poszukiwanie klientów komisu (zarówno kupno samochodów jak i sprzedaż-
    oczywiście z zyskiem)-częste wyjazdy na giełdy samochodowe w całym
    kraju,szukanie korzystnych ofert sprzedaży,szukanie klientów, wyjazdy za
    granicę (Niemcy) w celu sprowadzenia samochodów itp.Wymagana determinacja
    itp.Pensja 760brutto+ prowizja od zysku ze sprzedaży.Wg twierdzenia
    właściciela moża zrobić nawet do 6000zl.Jednyny warunek jaki postawił to
    zacząć od razu (w dniu rozmowy miałem podpisać umowę i zacząć
    pracę).Poprosiłem o dzień do namysłu,a facet powiedział że nie widzi we mnie
    determinacji, oddał mi moje dokumenty i powiedział żebym przyszedł jak się
    zdecyduję i będę "na prawdę zdeterminowany).
    I co Szanowni grupowicze na to?warto podjąć taką pracę?dodam,że była to
    najdziwniejsza rozmowa kwalifikacyjna jaką odbyłem.
    z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    komputerów jeszcze za czasów studenckich)
    sebur

  • 2. Data: 2002-09-13 14:51:55
    Temat: Re: praca w komisie samochodowym
    Od: "Wrangler" <a...@i...pl>

> [...]
    > z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    > komputerów jeszcze za czasów studenckich)

    Masz wyższe i nie podpadło Ci zachowanie oszusta ??? Przecież jawnie zagrał
    na fakcie że starasz się podjąć pracę, ale odwrócił kota ogonem iż brak Ci
    determinacji abyś w afekcie szybko podpisał umowę w której być może jest
    jakiś punkt który mógłbyś przeoczyć.
    Trochę dystansu do takich ludzi, bo nie dość że nic nie zarobisz to jeszcze
    przez takiego po sądach będziesz sie włóczył !!!
    Gdyby na mnie trafiło .. to bym mu powiedział co o tym myślę. Poprostu
    kolejny oszust szukający jelenia dla nabijania własnej kasy, kosztem
    bezrobotnego lub osoby w trudnej sytuacji !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler

  • 3. Data: 2002-09-13 15:10:57
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    > z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    > komputerów jeszcze za czasów studenckich)

    Uwazaj.
    Moze sie okazac, ze jest to lawirowanie na krawedzi albo i poza prawem.
    Twoj opis bardzo to uprawdopodobnia

    handel wozami kradzionymi, wiedzac ze kradzione (wyjazd po wozy na ktore
    zlodziej za granica ma zlecenie pod gust klienta), prowizja pod stolem jako
    lewizna i udzial w paserstwie. Moze kontakty z mafia rosyjska , ktora ma u nas
    kanal przerzutowy kradzionych z niemiec wozow.

    Jesli nie masz ciagotek do takich rzeczy, to lepiej sie nie pakuj.

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 4. Data: 2002-09-13 23:18:00

    > itp.Pensja 760brutto+ prowizja od zysku ze sprzedaży.

    760 brutto to nie jest kasa dla "zdeterminowanych".
    Poszukaj gdzie indziej chociaż jest ciężko. Bo czytając Twój post odnoszę
    wrażenie że robota jest trochę "lewa" .