PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w komisie samochodowym › Re: praca w komisie samochodowym
    From: "Wrangler" <a...@i...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w komisie samochodowym
    Date: Fri, 13 Sep 2002 16:51:55 +0200

    > I co Szanowni grupowicze na to?warto podjąć taką pracę?dodam,że była to
    > najdziwniejsza rozmowa kwalifikacyjna jaką odbyłem.
    > z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    > komputerów jeszcze za czasów studenckich)

    Masz wyższe i nie podpadło Ci zachowanie oszusta ??? Przecież jawnie zagrał
    na fakcie że starasz się podjąć pracę, ale odwrócił kota ogonem iż brak Ci
    determinacji abyś w afekcie szybko podpisał umowę w której być może jest
    jakiś punkt który mógłbyś przeoczyć.
    Trochę dystansu do takich ludzi, bo nie dość że nic nie zarobisz to jeszcze
    przez takiego po sądach będziesz sie włóczył !!!
    Gdyby na mnie trafiło .. to bym mu powiedział co o tym myślę. Poprostu
    kolejny oszust szukający jelenia dla nabijania własnej kasy, kosztem
    bezrobotnego lub osoby w trudnej sytuacji !!!

    Pozdrawiam
    Wrangler