PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w komisie samochodowym › praca w komisie samochodowym
    From: "sebur" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: praca w komisie samochodowym
    Date: Fri, 13 Sep 2002 15:38:01 +0200
    Sender: s...@p...onet.pl@62.233.152.226

    Dostałem propozycje pracy w komisie, byłem na rozmowie i hmmm.........
    Otóż do moich obowiązków (specjalista ds handlowych) ma być aktywne
    poszukiwanie klientów komisu (zarówno kupno samochodów jak i sprzedaż-
    oczywiście z zyskiem)-częste wyjazdy na giełdy samochodowe w całym
    kraju,szukanie korzystnych ofert sprzedaży,szukanie klientów, wyjazdy za
    granicę (Niemcy) w celu sprowadzenia samochodów itp.Wymagana determinacja
    itp.Pensja 760brutto+ prowizja od zysku ze sprzedaży.Wg twierdzenia
    właściciela moża zrobić nawet do 6000zl.Jednyny warunek jaki postawił to
    zacząć od razu (w dniu rozmowy miałem podpisać umowę i zacząć
    pracę).Poprosiłem o dzień do namysłu,a facet powiedział że nie widzi we mnie
    determinacji, oddał mi moje dokumenty i powiedział żebym przyszedł jak się
    zdecyduję i będę "na prawdę zdeterminowany).
    I co Szanowni grupowicze na to?warto podjąć taką pracę?dodam,że była to
    najdziwniejsza rozmowa kwalifikacyjna jaką odbyłem.
    z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    komputerów jeszcze za czasów studenckich)
    sebur