PracaGrupypl.praca.dyskusjepraca w komisie samochodowym › Re: praca w komisie samochodowym
    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: praca w komisie samochodowym
    Date: 13 Sep 2002 17:10:57 +0200

    > Dostałem propozycje pracy w komisie, byłem na rozmowie i hmmm.........

    > z wykształcenia jestem mgr ekonomii (niewielkike doświadczenie w sprzedaży
    > komputerów jeszcze za czasów studenckich)
    > sebur

    Uwazaj.
    Moze sie okazac, ze jest to lawirowanie na krawedzi albo i poza prawem.
    Twoj opis bardzo to uprawdopodobnia

    handel wozami kradzionymi, wiedzac ze kradzione (wyjazd po wozy na ktore
    zlodziej za granica ma zlecenie pod gust klienta), prowizja pod stolem jako
    lewizna i udzial w paserstwie. Moze kontakty z mafia rosyjska , ktora ma u nas
    kanal przerzutowy kradzionych z niemiec wozow.

    Jesli nie masz ciagotek do takich rzeczy, to lepiej sie nie pakuj.

    Pozdrawiam
    Krzysztof