PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w empiku..

  • 1. Data: 2005-04-14 08:35:59
    Temat: praca w empiku..
    Od: "alfa" <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam
    niedługo idę na rozmowę do Empiku, dział multimedia, stanowisko: sprzedawca.
    Czy ktoś tam pracował/pracuje, czy tez zna sprawę z opowiadań i może napisać
    jakie ma wrazenia? chodzi mi o atmosfere w pracy, stosunki szef działu -
    pracownicy, czy te szkolenia o ktorych piszą w ofercie pracy to bajka czy
    prawda, jaką umowę podpisują? i jakie są zarobki?
    Własnie, praca miałaby być na 2/3 etatu a ja kompletnie nie wiem co w takiej
    sytuacji powiedzieć na rozmowie - że chcę 2/3 minimalnej? w zasadzie to
    chciałabym więcej (kto by nie chciał), jednakże przy tej ilości osob które
    razem ze mna aplikowały myślę że przebije sie ta która zażyczy sobie
    najmniej. A może przy 2/3 etatu inaczej oblicza się pensję (wątpię, ale może
    jednak) -- jestem kompletnie zielona, to miałaby być moja pierwsza praca i
    kompletnie się nie orientuję :(
    dziekuje z góry za odpowiedzi

  • 2. Data: 2005-04-14 09:22:04
    Temat: Re: praca w empiku..
    Od: "marcolphus" <n...@z...mojego.maila>

    "alfa" <n...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    >pracownicy, czy te szkolenia o ktorych piszą w ofercie pracy to bajka czy
    >prawda, jaką umowę podpisują? i jakie są zarobki?

    Praca jest jak w każdym hipermarkecie... Atmosfera pracy - różnie, wszystko
    zależy od Twojego kierownika. Szkolenia - kierownik zaprasza pracowników do
    jednego pomieszczenia i robi wykład. 3 lata temu osoby na 3/4 etatu na
    stanowisku sprzedawca/kasjer dostawały 1000 brutto - nie wiem jak jest
    teraz (i było to niezależnie od miasta). Umowa o pracę.