PracaGrupypl.praca.dyskusje › Statystyki bezrobocia zawodami - ciekawe dane

  • 1. Data: 2005-04-14 07:38:30
    Temat: Statystyki bezrobocia zawodami - ciekawe dane
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Jesli ktos jest zainteresowany, podaje namiar na strone z ktorej mozna
    pobrac spakowany plik excel, zawierajacy tabele z danymi za rok 2004 -
    zawod, liczba zarejestrowanych bezrobotnych i liczba ofert w UP.
    http://www.praca.gov.pl/index.php?page=publications

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 2. Data: 2005-04-14 10:28:10
    Temat: Re: Statystyki bezrobocia zawodami - ciekawe dane
    Od: "Mark" <m...@K...pl>

    Ciekawe, czy patrzeć na to jak na 2684128 ludzkich tragedii, czy też jako
    784002 szans...

    Pozdro,

  • 3. Data: 2005-04-14 10:45:25
    Od: " Marek" <m...@N...gazeta.pl>

    Mark <m...@K...pl> napisał(a):

    > Ciekawe, czy patrzeć na to jak na 2684128 ludzkich tragedii, czy też jako
    > 784002 szans...

    Biorąc pod uwagę realia, rokowania i 15 lat doswiadczeń, jest to
    2684128 ludzkich tragedii.

    Marek

  • 4. Data: 2005-04-14 11:40:31
    Od: "Waldemar \"Jakec\" Bulkowski" <"jakec "@ tlen.pl>

    Dnia Thu, 14 Apr 2005 09:38:30 +0200, krzysztofsf napisał(a):

> [...]
    > pobrac spakowany plik excel, zawierajacy tabele z danymi za rok 2004 -
    > zawod, liczba zarejestrowanych bezrobotnych i liczba ofert w UP.

    Olej tę statystykę... Jest do dupy - wiem jak się ją robi ;)

    3mcie się.

    --
    Jakec