PracaGrupypl.praca.dyskusje › dzialalnosc gospodarcza - student - ile $

  • 1. Data: 2005-04-14 07:50:06
    Temat: dzialalnosc gospodarcza - student - ile $
    Od: "code" <c...@o...pl>

    Witam.

    Mam pytanie poniewaz mam zamiar w niedalekiej przyszlosci zalozyc firme -
    mianowicie ile wynosily by mnie skaldki zup i wszelkie inne ktore bede
    musial placic?

    Slyszalem ze studenci maja jakies ulgi? Czy ma znaczenei czy to studia
    dzienne czy zaoczne?

    Czy moge zalozyc dzialalnosc na poletatu? jesli tak to w jakim wypadku i
    jakie wtedy sa skladki i podatki?

    Podejrzewam ze ze wybiore KARTE PODATKWA poniewz bedzie to dzialalnosc
    uslugowa.

    Dziekuje serdecznei za odpowiedz, nie musi ona byc dokladna tylko
    orientacyjna, chce sie tylko rozeznac a potem udam sie do odpowiedniego
    biura doradztwa.. moze znacei jakies dobre w Lodzi??

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-14 09:20:46
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza - student - ile $
    Od: "Mobistel.pl" <n...@n...pl>

    > ile wynosily by mnie skaldki zup i wszelkie inne ktore bede
    o to pytaj w studenckiej stolowce :)))
    a na powaznie ok 700 zł

    > Czy moge zalozyc dzialalnosc na poletatu? jesli tak to w jakim wypadku i
    > jakie wtedy sa skladki i podatki?
    nie mozesz na pol etatu, mozesz zatrudnic sie u kogos na etat i zalozyc
    ponadto dzialalnosci i wtedy tylko placic skladke chorobowa (jesli dobrze
    pamietam)

    pozdrawiam

  • 3. Data: 2005-04-14 10:15:47
    Od: Rafał Wawrzycki <rwawrzycki@WYWAL_TOtlen.pl>

    Dnia 14 kwi 2005 w liście [news:d3lcls$915$1@polsl.gliwice.pl]
    Mobistel.pl [n...@n...pl] napisał(a):

    > nie mozesz na pol etatu, mozesz zatrudnic sie u kogos na etat i
    > zalozyc ponadto dzialalnosci i wtedy tylko placic skladke
    > chorobowa (jesli dobrze pamietam)

    Zdrowotną

    --
    Pozdrawiam,
    Rafał Wawrzycki

    http://www.redinfo.pl/muck/

  • 4. Data: 2005-04-14 10:44:53
    Temat: dzialalnosc gospodarcza przy pracy na pol etatu
    Od: "YamUasica" <s...@T...net.pl>

    a jestes mi w stanie odpowiedziec, jak to sie ma przy pracy na pol etatu?
    jak sie rozlicza skladki emerytalne?

    --
    pozdrawiam
    yam