PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w niemczech

  • 1. Data: 2007-06-28 10:11:29
    Temat: praca w niemczech
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    witam
    mam pytanie odnośnie pracy sezonowej w niemczech ( zbiór owoców)
    czy mogę jechać do takiej pracy legalnie na dowód osobisty czy
    potrzebny jest mi paszport?
    pytam bo paszport mam już nieaktualny i nie wiem czy go robić bo
    szkoda kasy na to, a wcześniej jak jeździłam to pracodawca wymagał
    paszportu.. do umowy itp.
    teraz jesteśmy w UE więc moze dowód osobisty mi wystarczy ?!
    odpiszcie
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-06-28 15:56:32
    Temat: Re: praca w niemczech
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    On 28 Cze, 17:08, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > My juz jestesmy w Unii ale ty chyba jeszcze na syberii.www.google.com
    > praca sezonowa niemcy

    ale jesteś mądry buhaha
    boki zrywać
    jak nie wiesz to po co piszesz ofiaro

  • 3. Data: 2007-06-28 17:34:25
    Od: Tomek <t...@v...pl>

    MT pisze:

    > Umiesz choc dzien dobry w jezyku Goethego powiedziec ?

    Zdrastwujtie ? :P

  • 4. Data: 2007-06-28 17:37:32
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    On 28 Cze, 18:23, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > Chcialbym ci pomoc leniwa istoto !
    > Umiesz choc dzien dobry w jezyku Goethego powiedziec ?

    umiem:
    spadaj z mojego tematu!

  • 5. Data: 2007-06-28 17:44:49
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    Zapytaj pracodawcy kretynko.

  • 6. Data: 2007-06-28 18:12:53
    Od: "MT" <s...@d...pl>

    No dobra nie bede chamem wiesniaro potrzebny jest paszport, ale zapytaj
    pracodawcy u ktorego zamierzasz pracowac.

  • 7. Data: 2007-06-28 19:25:29
    Od: ceyrana <c...@g...com>

    On 28 Cze, 20:12, "MT" <s...@d...pl> wrote:
    > No dobra nie bede chamem wiesniaro potrzebny jest paszport, ale zapytaj
    > pracodawcy u ktorego zamierzasz pracowac.

    niestety jesteś chamem
    i daj mi spokój i zjeżdzaj z tego tematu

  • 8. Data: 2007-06-28 21:09:22
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > paszportu.. do umowy itp.
    > teraz jesteśmy w UE więc moze dowód osobisty mi wystarczy ?!

    Ja na Twoim miejscu bym się zastanowił czy warto pracować na naród, który 65 lat
    temu pozwolił sprzedawać po 10 marek niemieckich kobiety z obozów
    koncentracyjnych do firm zajmujących się eksperymentami medycznymi. W ramach
    niektórych doświadczeń zapładniane były kobiety z podbitych krajów a następnie
    mordowane. Mordowano je w celu uzyskania płodów w kolejnych okresach rozwoju. O
    obozach koncentracyjnych pewno słyszałaś. O śmiesznych odszkodowaniach jakie
    Niemcy wypłaciły Polakom za niewolniczą pracę też pewno wiesz. Nie jestem
    ksenofobem. Ale rachunku krzywd jakie wyrządzili nam całkiem niedawno niemcy nie
    da się anulować przez pół wieku. Zwłaszcza ze oni nic a nic się nie zmienili.
    Dalej pogardzają Polakami. Jedź gdziekolwiek indziej. Ale nie do niemców. Niech
    im szparagi, wiśnie i jabłka zgniją. Pomyśl ze Ty będziesz pracowała a za
    zarobione na Twojej ciężkiej pracy pieniądze niemic wytoczy sprawę Polsce o
    zwrot majątku, jaki jego dziadek esesman miał w przedwojennej Polsce. Znam
    niemcow. Oni się nic a nic nie zmienili. Dalej uważają sie za lepszych. Nawet w
    hymnie mają w dalszym ciągi Deutschland, Deutschland über alles, über alles in
    der Welt.

  • 9. Data: 2007-06-28 21:34:07
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1183058729.733576.127200@n2g2000hse.googlegroup
    s.com
    ceyrana <c...@g...com> pisze:

    > niestety jesteś chamem
    > i daj mi spokój i zjeżdzaj z tego tematu
    Czemu go bluzgasz?
    Przecież powiedział ci samą prawdę: nie jest chamem, ty jesteś wieśniarą i
    kretynką, potrzebny może być paszport (jeśli ma być full legal).
    Dodam od siebie, że trzeba mieć nie po kolei w głowie usiłując komuś
    zabronić się wypowiadać w dowolnym temacie na ogólnodostępnej grupie.

    --
    Jotte

  • 10. Data: 2007-06-29 06:24:35
    Od: Damian <d...@n...poczta.gazeta.pl>

    ceyrana pisze:
> [...]
    > paszportu.. do umowy itp.
    > teraz jesteśmy w UE więc moze dowód osobisty mi wystarczy ?!

    A może zamiast zbioru owoców znajdź pracę sezonową w agencji
    towarzyskiej. Myślę, że poziomem pasujesz. Stan ogólny dobry.

    --