PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w czechach

  • 1. Data: 2004-08-19 15:58:28
    Temat: praca w czechach
    Od: "marcin 'mARTin' spiewak" <m...@o...pl>

    Hi

    ma ktos namiary na jakies serwisy z ofertami pracy w czechach??

    szukalem w googlach, ale malo co jest :/
    moze ktos sie interesowal i ma jakies info

    pozdrowionka

    --
    marcin 'mARTin' spiewak

  • 2. Data: 2004-08-20 07:32:57
    Temat: Re: praca w czechach
    Od: "LatarnicK" <l...@v...pl>

    Użytkownik "marcin 'mARTin' spiewak" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Hi
    >
    > ma ktos namiary na jakies serwisy z ofertami pracy w czechach??

    na pewno bardzo sporo znajdziesz na www.jobpilot.pl wrzuc tylko odpowiedni
    filtr

  • 3. Data: 2004-08-20 08:11:48
    Od: "Mike" <m...@n...pl>

    he, faktycznie np. potrzebują sporo inżynierów sieciowych
    u nas na jobpilot.pl nikogo nie potrzebuja
    od razu widac gdzie gopsodarka sie rozwija :-(
    czy mozna tam jechac tylko z angielskim?

  • 4. Data: 2004-08-24 04:29:50
    Od: "LatarnicK" <l...@v...pl>

    > czy mozna tam jechac tylko z angielskim?

    Pracuję z Czechami od dwóch lat, ja mówię po polsku, oni po czesku i jakoś
    się dogadujemy, jak nie, to sporo Czechów zna angielski lub niemiecki. Mój
    kolega wyjechał do Czech jako inżynier bez znajomości czeskiego, jednak
    bardzo szybko przełamał barierę językową.