PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca w USA a placenie podatkow w Polsce

  • 1. Data: 2006-09-12 20:46:14
    Temat: praca w USA a placenie podatkow w Polsce
    Od: b...@p...onet.pl

    Witam wszystkich.

    Mam takie pytanie. Czy w przypadku jezeli osoba pracuje w USA (legalnie) z wiza
    H1-B, to jest zobowiazana do placenia jakichkolwiek podatkow w Polsce. Czy moze
    obowiazuja juz umowy tak jak dla Unii Europojskiej?

    Czy zna ktos moze jakies linki, gdzie mozna o tym poczytac?

    Z gory dziekuje za info
    pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2006-09-13 09:47:36
    Temat: Re: praca w USA a placenie podatkow w Polsce
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > obowiazuja juz umowy tak jak dla Unii Europojskiej?
    >
    > Czy zna ktos moze jakies linki, gdzie mozna o tym poczytac?

    Pogooglaj, ostatnio gdzies czytalem cos na ten temat i z tego co pamietam,
    to niestety nie jest tak jak w UE (choc to zalezy gdzie) - zdaje sie, ze
    jestes podowjnie opodatkowany, czyli cos w stylu UK.
    pozdr
    /p

  • 3. Data: 2006-09-13 09:54:31
    Od: b...@p...onet.pl

    > Pogooglaj, ostatnio gdzies czytalem cos na ten temat i z tego co pamietam,
    > to niestety nie jest tak jak w UE (choc to zalezy gdzie) - zdaje sie, ze
    > jestes podowjnie opodatkowany, czyli cos w stylu UK.

    no to lipa.

    pozdr
    Bartek