PracaGrupypl.praca.dyskusje › Co byscie napisali w LM do ABW albo CBA?

  • 1. Data: 2006-09-12 14:08:32
    Temat: Co byscie napisali w LM do ABW albo CBA?
    Od: "Soney" <s...@o...pl>

    Witam
    Pytanie jak w tytule: Co byscie napisali w liscie motywacyjnym do ABW, CBA albo
    innej tego typu instytucji? Pytanie moze sie wam wydąc dziwne, ale spróbujcie na
    nie odpowiedzieć.

    Z Góry dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie tematem

    Soney

  • 2. Data: 2006-09-12 14:20:18
    Temat: Re: Co byscie napisali w LM do ABW albo CBA?
    Od: "kantor" <k...@a...com.pl>

    Użytkownik "Soney" <s...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo
    > innej tego typu instytucji? Pytanie moze sie wam wydąc dziwne, ale

    hehehe... zapewne należało by wspomnieć o "poprawności politycznej" - reszta
    nie jest ważna...
    w końcu "swój to swój" :)

    kantor

  • 3. Data: 2006-09-12 15:28:04
    Od: "Tomek P." <a...@y...pl>

    Dnia 12-09-2006 o 16:08:32 Soney <s...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > spróbujcie na
    > nie odpowiedzieć.
    >
    > Z Góry dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie tematem

    coś o swoich motywacjach.

    --
    kilka bezsensownych słów poprzedzających link do strony
    http://tomaszplokarz.wordpress.com - już nie tylko La Linea ;)

  • 4. Data: 2006-09-12 16:48:35
    Od: Sławomir Szyszło <s...@p...onet.pl>

    Dnia 12 Sep 2006 16:08:32 +0200, "Soney" <s...@o...pl> wklepał(-a):

> [...]
    >innej tego typu instytucji? Pytanie moze sie wam wydąc dziwne, ale spróbujcie na

    "Chcę zwalczać Krzyżaków".

  • 5. Data: 2006-09-12 17:44:12
    Od: <c...@g...com>

    Ja to bym sie na twoim miejscu zastanowil czy w ogole powinienes pisac taki
    list. Skoro nie wiesz co Cie motywuje do pracy w takich jednostkach, to
    chyba Ciebie nie powinno tam byc. To taka drobna uwaga.

    A tak naprawde to chyba najwlasciwiej bedzie napisac o swoich idealach w
    sluzbie dla dobra kraju i oddaniu sprawie i tutaj by mozna wspomniec o jakis
    takich osiagnieciach np. zdobycie jakis wyroznien w podobnych sluzbach.

  • 6. Data: 2006-09-12 20:00:48
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    Sławomir Szyszło napaskudził na ekranie:

    Pająki? To do dezderacji ;)

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2006-09-13 04:41:47
    Od: adasiek <p...@p...wp.pl>

    <c...@g...com> wrote in

> [...]
    > w sluzbie dla dobra kraju i oddaniu sprawie i tutaj by mozna wspomniec
    > o jakis takich osiagnieciach np. zdobycie jakis wyroznien w podobnych

    np. PRLowskich lub radzieckich;

    MSPANC;
    adas;

  • 8. Data: 2006-09-13 06:58:46
    Od: Ozujsko <O...@u...on.inv>

    Soney wrote:

    > Witam
    > Pytanie jak w tytule: Co byscie napisali w liscie motywacyjnym do ABW, CBA
    > albo innej tego typu instytucji?

    Jestem gotów stać na straży niepodległej Polski. Bezapelacyjnie, do samego
    końca... mojego lub Jej.

  • 9. Data: 2006-09-13 07:19:44
    Od: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    > spróbujcie na
    > nie odpowiedzieć.
    >
    > Z Góry dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie tematem

    Napisz - kasa nie jest wazna, chce Glocka i szmate;) Dokladnie to uslyszal
    moj kumpel ktory dostal od ABW propozycje pracy jako WAN-owiec... Wie pan,
    nie placimy za dobrze, ale dostanie pan Glocka i przydatna legitymacje:D
    Wiec to musi zadzialac:P
    pozdr
    /p

  • 10. Data: 2006-09-13 08:45:47
    Od: herakles <h...@b...pl>

    Soney wrote:

> [...]
    > spróbujcie na nie odpowiedzieć.
    >
    > Z Góry dziekuje za odpowiedzi i zainteresowanie tematem

    Nazwiska moich pleców i ich rekomendacje.